dimecres, 26 de gener de 2011

Rimbaud a Granollers

Aquest cap de setmana (28,  29 i 30 de gener 2011) podeu veure l'espectacle de cabaret tragicòmic "No te'n riguis de Rimbaud" al Teatre de Ponent (Granollers).

Números de ball, cançons, ventrilòquia, números còmics i algunes gotes de melodrama.

Per començar a fer boca us envio un fragment d'un dels seus textos "Mala sang" traduït per Josep Palau i Fabre.


«Malalts i vells són tan respectables que demanen d’ésser bullits. [...]
Conec potser la natura? em conec? -Prou mots. Vaig enterrar els mots en el meu ventre. Crits, tambor, dansa, dansa, dansa, dansa! Encara no veig ni l’hora que, desembarcant els blancs, seré anorreat.
Fam, set, crits, dansa, dansa, dansa, dansa!»

(I
matge de ca.wikipedia.org)

3 comentaris:

onatge ha dit...

Llàtima que em qeuda un pèl lluny... Et desitjo que en gaudeixis.

«Malalts i vells són tan respectables que demanen d’ésser bullits. [...](un bull com les guixes també per polítics, gansos, sapastres amb corbata, falsos profetes, els embafats de votacions populars..., i tots els primitius qeu encara porten l'anella al nas...).

Des del far una abraçada sense bullir.
onatge

Núria Pujolàs i Puigdomènech ha dit...

un bull per a tots els que els hi falta un bull!...gràcies onatge per ser-hi!

Alba Mora ha dit...

Hagués estat una gran oportunitat per gaudir d'un bon espectacle. Gràcies de totes maneres per la recomanació i per passar-te pel meu blog!

Fins una altra,
Alba