divendres, 29 d’abril de 2011

Compartim_ments literaris


Has anat mai a una exposició de fotografia i t’has posat a escriure? T’han convidat mai a fer créixer una exposició fotogràfica amb les aportacions de la teva escriptura?

T’agradaria?

Doncs és possible i és senzill.  

A partir del 12 de maig fins el 10 de juny dos fotògrafs, l’Anna Mas i en Jordi Salinas, ens conviden a la Galeria Safia (C. Bruniquer, 9 – Barcelona) a participar d’aquest projecte de compartim_ments.

Prepara’t per gaudir observant les magnífiques imatges que han creat i aportant el teu gra de sorra amb textos sobre el que t’inspira el projecte Compartim_ments. Textos curts (de com a màxim 500 caràcters) que tant poden ser de narrativa, poesia o cançó.

De totes les aportacions que rebin en faran una selecció de 13 que seran publicats amb les imatges!!!

Endavant les atxes!...o millor dit...endavant els bolígrafs i ordinadors!!!

Si tens alguna dificultat per anar-hi sempre pots resoldre-ho via web a www.compartiments.com.

8 comentaris:

òscar ha dit...

Molt a la vora de la feina: visitaré la expo segur.

Això d'aportar texts ja no ho tinc tan clar.

Núria Pujolàs i Puigdomènech ha dit...

Òscar...estic convençuda que l'expo t'agradarà...els fotògrafs són molt bons i el projecte val molt la pena!...La inaguració és el dia 12 de maig a dos quarts de vuit del vespre!

McAbeu ha dit...

Acabo de rebre el teu correu i em sembla una proposta molt interessant. No sé si tindré l'oportunitat d'anar a veure l'exposició en directe però segur que ho faré via web, en quant a escriure algun text doncs potser si que m'hi animo. Gràcies per l'avís.

Lluís Bosch ha dit...

També he vist el teu correu. Com qu no hi podré anar, m'he afegit al blog. Suposo que sabrem com ha anat...

Ricard Closa ha dit...

M’encanta l’iniciativa. Intentaré anar a l’exposició. Gràcies.

Núria Pujolàs i Puigdomènech ha dit...

Òscar, Mcbeu, Lluís i Ricard...és una proposta on les fotografies són molt bones i és fàcil que inspirin textos interessants...Els dos fotògrafs s'han centrat en un espai i han deixat que la càmera els dibuixi a ells dos...Això ja és prou innovador però volen que no sigui quelcom estàtic on el públic miri les fotos i prou...ens ofereixen que diguem què ens diuen les imatges i també hi participem...Bé, no m'embolico més... A mi m'ha semblat una proposta que relliga oferir, prendre i retornar...Fotografia i literatura...Donar i rebre...un petonàs i gràcies per ser-hi (física o virtualment)!

Albert Guasch Ribas ha dit...

Interessant. A veure si sóc prou hàbil per desvetllar-me alguns versos.

Núria Pujolàs i Puigdomènech ha dit...

Albert, estic convençuda que els versos es desvetllaran amb l'habilitat dels teus mots!...El dia 12 de maig penjaran les imatges al web www.compartiments.com.

Un petó!
núria