dimarts, 28 de juny de 2011

El temps entre costures

Aquesta és una bona història, ben explicada i, segurament, ben documentada. Enganxa i es llegeix ràpid. La intriga t'embolcalla i et deixa fet una madeixa amb els fils prims d'una etapa ben fosca, el franquisme.

Són més de set-centes pàgines d'una bona trama que sempre manté el ritme trepidant per garantir que el lector se senti atrapat en les ganes de veure què més passarà.

Particularment m'agrada més assaborir un llibre més breu però ple d'un estil verbal treballat on l'olor de bellesa t'impregna i et sents llegint una postal, una imatge, essència pura. Per sort...hi ha gustos per a tot i per a tothom.

5 comentaris:

Pilar ha dit...

La novel-la històrica s'escriu entre costures que de vegades et molesten; et freguen més del compte per un motiu o per l'altre i les deixes aparcades. Sobretot si has de fer-ne tants punts.
Estil verbal treballart on l'olor de bellesa t'impregna?
Uala! Quina descripció! Qui es resisteix a cosir?

ninona ha dit...

A mi em va agradar molt. La vaig trobar molt íntima, gairebé diria "femenina" si creiem en l'existència d'aquest tipus de literatura.
Per a mi, altament recomanable.

Matilde ha dit...

A mi em va agradar només la primera part del llibre: l'estil, la trama, tot m'atrapava. Però cap a la mitad em va començar a empalagar, la trama se'm feia feixuga, forçada, no sé què va passar, com si la història i el mateix estil s'haguessin tornat repetitius i excessius. Pur artifici. Alguna cosa va fer que em distanciés, i tot i que tenia ganes d'acabar-lo ja no m'emocionava.

onatge ha dit...

Núria m'has posat la mel entre costures... El buscaré.

Des del far salut.
onatge

Núria Pujolàs i Puigdomènech ha dit...

Pilar...cosirem paraules i embastarem desitjos!

Ninona...me n'alegro molt, bonica!

Matilde...completament d'acord...De tot el llibre no vaig trobar cap frase màgica per subratllar tot i que la història és interessant !

Onatge...com a poeta que ets no et recomanaria pas aquest llibre...un petonàs!