dimarts, 11 d’octubre de 2011

Corretjola

La corretjola és una planta que és fàcil de trobar a les vores dels camins. Fa una forma de campana i és de color rosat. Potser els nens juguen a posar-se-la al nas i que els quedi enganxada. En coneixíeu el seu nom?...Doncs si voleu aprendre noms de plantes del Vallès Oriental (concretament les que es troben a Corró d'Amunt) podeu consultar-ho a:

Les plantes del nostre poble Corró d'Amunt
Autores: Conxita Pericas i Glòria Puig
Fotografia: Anna Bravo i Glòria Puig

7 comentaris:

Quadern de mots ha dit...

Ostres, jo també visc al Vallès i de flors d’aquestes liles i blanques n’hi ha un munt, a partir d’ara ja les anomenaré pel seu nom.

Per mi les corretjoles són bolets (al Ripollès), boníssim amb truita o fricandó.

Núria Pujolàs i Puigdomènech ha dit...

Quadern de mots...a mi també em va fer il·lusió poder posar nom a aquestes campanetes vegetals. Però aquestes altres corretjoles que dius també fan bona olor!...un petó!

Pilar ha dit...

M'apunto el nom a la llista de mots favorits. És preciós com sona!

Jordi Dorca ha dit...

Una planta amb nom de bolet.

Jordi Dorca ha dit...

O un bolet amb forma de planta.

Núria Pujolàs i Puigdomènech ha dit...

Pilar...a mi també m'encanta!...I, per cert, felicitats!!!

Jordi...o sigui...un bolet-planta...

Un petó!

Carme ha dit...

Jo sempre n'havia dit campanetes, però m'agrada aprendre un nom més específic. Crec que me les enduré cap a casa... :)