dimecres, 14 de desembre de 2011

Dimecres catorze


....agafa un


 
i esmorza. 

16 comentaris:

Carme ha dit...

Bé... saps? és que jo ja he esmorzat, avui... ;)

Ventafocs x ha dit...

Jo, com si ho hagués fet... ;)

Núria Pujolàs i Puigdomènech ha dit...

Carme...ha,ha,ha...jo també!
Ventafocs...ha,ha,ha...;-)

Perdoneu la impertinència de l'entrada però hi ha setmanes que la transcendència i la literatura m'abandonen per passar uns dies de vacances potser merescudes. Una abraçada!

Quadern de mots ha dit...

Agafa’l tu primer així sabràs el gust què té.

(ostres he tardat a associar-lo amb la cançoneta de la suma 7+7, suposo que no m’he equivocat, oi?, que no falti un bon somriure al matí)

Per cert, jo també he esmorzat ;D

Núria Pujolàs i Puigdomènech ha dit...

Carme...molt encertada!...vaig a posar-me els guants!...ha,ha,ha...

No t'has equivocat...tot i que és una d'aquelles dites escatològiques populars que es fan servir amb cançó o sense...;-)

Jo he preferit un entrepanet de tonyina!...Un petó!

Pilar ha dit...

A mi m'agafa esmorçant un entrepà de pernil. El deixo aparcat, que se m'ha tret la gana, hehehe.

LA MAR ha dit...

es pot repetir?

Helena Bonals ha dit...

Un dimecres catorze és la continuació d'un dimarts tretze, és per això?

Jordi Dorca ha dit...

Me'n vaig a aparcar el cotxe, com la Pilar.

Jordi Dorca ha dit...

Sort que només és poesia visual. Ho dic pel ciment.

Núria Pujolàs i Puigdomènech ha dit...

Pilar...aparca'l al congelador per un altre dia!

Núria Pujolàs i Puigdomènech ha dit...

Jaume...i tant!N'hi ha per donar i per vendre!

Núria Pujolàs i Puigdomènech ha dit...

Helena...pot ser per això i per uns quants motius més! Un petó!

Núria Pujolàs i Puigdomènech ha dit...

Jordi...ciment?...o sí,ment?...Una abraçada!

Joan Rodó i Galiana ha dit...

té bona pinta ! és fresc o congelat ?

també recordo que hi havia una resposta que deia..., agafen dos i esmorzarem tots dos.

Núria Pujolàs i Puigdomènech ha dit...

Bona resposta, Joan!...

Sempre ens quedarà la bellesa de les teves fotografies