dilluns, 23 de gener de 2012

Cleca

Un jardí que es transforma en una piscina gegant. Homes i més homes que van entrant. Tots duen vestit i corbatí negre. Intento fer la feina d'animadora sociocultural tot i la seriositat dels seus rostres. He de dir que ho mig aconsegueixo amb una xerrada sobre un tema que ara ja no recordo però que en el somni sembla que interessa. I llavors rebo una cleca ben forta al clatell. Bufa! Quin mal! Tots els senyors que duen una camisa blanca, lluent, com a única peça que trenca la rectitud del color negre, el senyalen. És ell! És ell! Em giro i el veig. Duu una camisa de quadres verds i blaus. Em mira amb odi. Què li dec haver fet o dit que estigui tan empipat? No ho sé pas. Em sap greu però alhora em sento indignada per la bufa que m'acaba de fotre. Què s'ha cregut aquest!!!...M'hi apropo mentre li dic: Les coses no es poden arreglar pegant a la gent; vine que en parlarem. I just quan li dic això s'abaixa el teló del somni. Ja ho diuen que la comunicació no-violenta és eficaç però, a vegades, un xic més lenta. Haurem d'esperar a veure si sorgeix una oportunitat de resoldreu-ho en un altre somni. 

11 comentaris:

Ventafocs x ha dit...

Ja ens ho contaràs, però no deixis que et torni a pegar, ni en somnis... bona setmana!

Alyebard ha dit...

Vols dir que no és el teu home que t'ha tornat la frenada de l'altre somni?

Pilar ha dit...

Maremeva! Déu n'hi do els somnis que tens últimament. Ja prens alguna infusió calentona, abans d'anarte'n al llit?
Que sigui dolç el proper somni i si no, que no els pateixis quan estiguis desperta!!!

Sintu ha dit...

Alyebard: et ben "txuru" que jo no he sigut. És més per la Núria només tinc carícies.
Una a-barça-da!!!

Carme ha dit...

Mira, em sap greu per la cleca dels somni, però m'has fet riure de valent. Quins somnis, nena!

fes cas a la Pilar, guapa!

Queta Ripoll de Matafaluga ha dit...

Veig que les dos hem tingut somnis desconcertants :)

Núria Pujolàs i Puigdomènech ha dit...

Ventafocs...ho tindré present i miraré de protegir-me. Bona setmana, bonica!

Alyebard...ha,ha,ha...no,no...el meu home mai duu camises de quadres...ha,ha,ha...

Pilar...no m'agraden gaire les infusions...però hauré de provar-ho...Gràcies, bonica!

Sintu...gràcies per l'aclariment...puc confirmar-ho. Una abraçada!

Carme...que bé fer-te riure!...un petonarru de somni dolç!

Queta...Sí que té una veu bonica, en Monzó!

Una abraçada a tots i totes!!!

pijusmagnificus ha dit...

Aquest somni sembla una declaració, subconscient, d´intencions feminista.
Perdoneu però algú ho havia de dir.

Núria Pujolàs i Puigdomènech ha dit...

Pijusmagnificus...ha,ha,ha...no m'hi havia fixat, en aquest detall.

Joan Rodó i Galiana ha dit...

últimament tens uns somnis una mica violents,t´hauràs de relaxar.hahaha..

Núria Pujolàs i Puigdomènech ha dit...

Joan...tens raó...deu ser el fet de deixar de fumar i d'estar a l'atur!...ha,ha,ha...Gràcies per passar per aquí!!! Un petó!