dijous, 19 de gener de 2012

Frenada

M'estiro. Cada porus de la pell sent el contacte amb ell. Mmmm!! Quin gust!!! És un plaer privilegiat. L'abraço. Sento com la son s'apropa, de mica en mica. Els ulls ja fa estona que els he tancat. Però ara sí! Estic a punt d'adormir-me! Com si un hipnotitzador estigués assegut a la vora del llit sé que comptaré fins a tres i m'adormiré. I justament, quan començo a sentir la bella sensació de la son, just quan sé que estic a punt d'abandonar-me al meu somni, llavors, apareix una furgoneta que em surt per l'esquerre, és una Volkswagen antiga i de color bordeus, i he de frenar en sec si no vull fotre'm una castanya. Hiiii!!!!!!!!!!!!!!! L'he esquivada però crec que a canvi d'una forta cossa al meu home. 

9 comentaris:

Alyebard ha dit...

Pobre, ja veig que és dels que rep les conseqüències dels somnis moguts de la parella.

Quadern de mots ha dit...

Dona de bons reflexos, mira que si arribes a xocar :D

Pilar ha dit...

Buf! Sort que et vas despertar, pobre marit!

Miquel Àngel ha dit...

Carajo!! ara entenc millor les agressions de la meva dona que de vegades em tira fora del llit quan dorm .. Deu somniar que l'atrapaun autobús!!!!

Núria Pujolàs i Puigdomènech ha dit...

Alyebard...bé...va amb uns protectors...;-)

Quadern de mots...ha,ha,ha,...aquesta vegada he tingut sort!...

Pilar...és un àngel!!!...

Miquel Àngel...ha,ha,ha...tot depèn del trànsit!

Una abraçada a tots i a totes!!!

Joan Rodó i Galiana ha dit...



no és bo conduir quan es té son ! aiaiai...:-D

Núria Pujolàs i Puigdomènech ha dit...

ha,ha,ha...Joan ...passo pel teu blog sempre que puc i ja saps que m'encanten les teves fotos! Un petó!

Ventafocs x ha dit...

Sommi amb bon final... dolços somnis Núria!

Núria Pujolàs i Puigdomènech ha dit...

Gràcies, Ventafocs, i igualment bonica....dolços i bons somnis!!!