dimarts, 17 de gener de 2012

T'han enganyat, Immaculada

Llibre publicat per Edicions La Campana l'any 1989. És el primer recull que llegeixo de l'Enric Larreula. Té un sentit de l'humor fresc (dels que no sovintegen en el nostre país). De totes maneres, crec que aquestes històries, en l'actualitat, serien políticament incorrectes per a la visió limitada dels homes i les dones. He de reconèixer que m'ho he passat bé llegint-lo i que no serà el darrer llibre que llegeixi de l'Enric Larreula. 

Us en deixo un breu fragment:

"D'acord, però jo sé que les coses precipitades no acostumen a sortir prou bé, i que per l'experiència que tinc en aquests afers sé que a les dones els encanta un individu que se les vulgui menjar vives, però que en principi sigui capaç de dissimular-ho una mica. Si no, tenen la sensació que només s'interessen per anar al gra. Naturalment que només és per això!, però cal seguir les regles del joc."

7 comentaris:

Matilde ha dit...

Recordo que m'ho vaig passar molt bé amb aquest llibre, que vaig riure molt. M'has donat gans de rellegir-lo!

Carme ha dit...

Uf! Ara m'has transportat en el temps... si en fa d'anys que el vaig llegir!

No me'n recordo massa de les coses concretes que diu, però si que la sensació que em va deixar va ser força divertida...

Núria Pujolàs i Puigdomènech ha dit...

Matilde...Jo també m'ho he passat bé...però ja veuràs que si el rellegeixes avui tindràs una perspectiva diferent de quan el vas llegir!...Un petó, bonica!

Carme...Jo l'he llegit perquè està a la biblioteca de llibres d'en Sintu i perquè ell me'l va recomanar...i ha valgut la pena per llegir quelcom distès, amè, amb sentit de l'humor... Una abraçada!

Alyebard ha dit...

El fragment és tota una declaració de principis! XD

Helena Bonals ha dit...

Una declaració de principis que no cal subscriure, perquè sol ser així mateix.

pijusmagnificus ha dit...

M´apunto el llibre i m´apunto el fragment per si em pot servir.

Núria Pujolàs i Puigdomènech ha dit...

Alyebard...sense cap mena de dubte. Gràcies per passar per aquí!

Helena...jo, particularment, no la subscric. Un petó!

Pijusmagnificus....ha,ha,ha...Gràcies per passar per aquí!