dimecres, 29 de febrer de 2012

Rot sec

Tots i totes teniu la imatge d'un personatge que està provant el micro abans de començar un espectacle, oi? Fa allò de comptar un, dos, tres o dir sí, sí (normalment són optimistes i positius i poques vegades diuen no, no) o va dient (en castellà perquè això s'acostuma a dir més en castellà) "probando, probando". Doncs si em permeteu estic en la mateixa situació però fent proves amb això d'escriure fent matemàtiques o sigui intentant apropar-me a l'art d'escriure poesia. I tot i que em sembla que si fos el tècnic de so ja m'haguessin o hagueren fotut al carrer, com que m'ho estic passant pipa seguiré fent proves. O sigui...aquesta prova no va pas adreçada a vosaltres que sou tots molt bona gent...sinó a aquelles persones que tenen l'orgull curull. 

Ja pots fer el rot
sec de l'arrogància
que Ell és addicte
al gust dels humils. 

6 comentaris:

Helena Bonals ha dit...

Sense vanitat no hi ha art, tampoc sense humilitat.

Miquel Àngel ha dit...

una mica barrejat , es ba fent cami ... Al principi et perd el JO, com sobredimensionat , però mes tard te n'adones i li vas llimant aristes ..l'Orgull es pecat de tots peruqe Tots alcem lo braç per a dir que estem aquí ... .El cas es de saber-ho i mantenir-lo a ratlla ... Buenuuuu!! això ho dic JO que tinc un JO de pagés...

Jordi Dorca ha dit...

Sincerament: l'arrogant m'ha recordat algun animal polític. Em sap greu.
Jo, com en Miquel Àngel, també voldria tenir un jo de pagès.

Núria Pujolàs i Puigdomènech ha dit...

Helena...la vanitat i la humilitat em sembla que són tan humans com les ganes d'agradar de l'art. Un petó!

Miquel Àngel...que no te'l llesquegin aquest JO de pagès. Un petó!

Jordi...sí que n'hi ha, de polítics arrogants...tot i que també em podem conèixer algun d'humil, oi?...Un petó!

Joan fer ha dit...

Ostres, noieta, t'has quedat agust... ;)
Però bé, com que hi ha massa d'arrogant per aquest món, seguirem fent proves que sembla que el micro no s'acaba de sentir del tot bé. Jo t'acompanyaré, pots estar ben segura! ;)

Núria Pujolàs i Puigdomènech ha dit...

Joan...ha,ha,ha...Gràcies per la companyia!!!....Un petó!