divendres, 25 de maig de 2012

Coloms cabrons

Som en una casa desconeguda. En marxem mentre seguim el vol, baix i lent, d’unes gallines blanques. Què passa?, preguntem als veïns. Algú ha robat els testos de totes les cases. Ens afegim al rebombori mentre les gallines es transformen en coloms. Coloms que condueixen el cotxe amb el qual ens estimbem. Coloms que tenen cara i cos d’humans però que són, sens dubte, coloms. Sortim il·leses de tot plegat. Algú m’abraça amb cara severa i la seva mirada em diu:

Mira que ho has fet malament fins ara, noia, però jo seguiré al teu costat.

I he de donar gràcies al fet que fa dies que no escolto el CD d’en Pau Riba amb la cançó que diu: “El colom de la pau s’ha cagat...”

8 comentaris:

Miquel Àngel ha dit...

Hostitú els coloms , testos robatoris, no ho fas be... en Pau Riba .... faré una tirada de l'HI Ching a vore que en surt de tot plegat, al igual t'has de rellegir el "Jardi dels set sepulcres,,,"

Carme ha dit...

Els que volten per aquí prop: coloms, tudons i tòrtores, caguen que t'hi cagues, són realment pesats, per no dir cabrons com tu...

Sense que calgui somiar coloms, jo també he somiat que algú em deia una frase molt semblant a la teva. Coincidim en el final! :)

Carme ha dit...

Devem tenir telepatia onírica, que no existeix però l'acabem d'inventar! :)

Alyebard ha dit...

Cada dia flipo més amb el que somies, :D

Jordi Dorca ha dit...

Aquests somnis... són un llibre en potència.

Núria Pujolàs i Puigdomènech ha dit...

Miquel Àngel..."el jardí dels set sepulcres?????

Carme...em fa il.lusió que compartim finals onírics...tot i que espero que en el proper algú ens faci un somriure ben gran i ens aplaudeixi...ha,ha,ha...

Alyebard...més d'un dia em llevo cansada...m'agradaria recordar-los tots però no sempre puc...potser és millor així. Un petó!

Jordi...m'encantaria fer-ne un llibre però ja saps que encara sóc lluny d'aquestes creuades...un petó per a tu i un per a l'Anna!

Miquel Àngel ha dit...

Si Si l'Obra magna d'en Palol. Si ,,,

Núria Pujolàs i Puigdomènech ha dit...

me l'apunto, Miquel Àngel!...