dimecres, 2 de maig de 2012

Tres activitats

M'agradaria convidar-vos a 3 activitats:

1. La lectura d'un article que és més de participació que d'opinió:  Escric sola...m'ajudes?

(Per cert al diari digital www.vallesoriental.com busquem l'anònim que va escriure "Banc Estaquirot" a l'article on canviava un adjectiu per dues entrades al teatre.  Banc Estaquirot guanya les dues entrades a Teatre de Ponent )

2. Presentació del llibre "El llac de les ànimes" de l'escriptor Vicenç Ambrós a la llibreria la Gralla (Granollers) el dia 17 de maig a les 19h (a càrrec de la Núria Sagués i una servidora)

3. Entrevista a VOTV (Vallès Oriental Televisió: www.votv.cat) demà dijous a les 21h o les 23h entre una servidora i la Lluïsa Oller, una dona intel·ligent, amb sentit de l'humor i amb un cor de mida XXL.


I ja no us atabalo més...que tingueu un dia esplèndid!

5 comentaris:

El porquet ha dit...

A mi em fastigueja i molt que, a casa meva, no m'entenguin en la meva llengua, i pròpia del país.

A mi em fastigueja, com ja m'ha passat massa sovint darrerament, trobar-me motos de trial per senderons i corriols excursionistes pels quals no hi poden ni hi haurien de passar.

Trenquen el silenci, esguerren la natura, estripen la màgia.

Bon article!

Que vagin molt bé les dues

El porquet ha dit...

altres activitats! (volia acabar de dir)

Helena Bonals ha dit...

Sí, és un bon article.

Jordi Dorca ha dit...

Quin tracanet!
Això sí que és activitat.
A veure si puc atrapar l'entrevista...
En l'article ja hi he participat.

Núria Pujolàs i Puigdomènech ha dit...

Porquet...coincidim. Gràcies!

Helena...moltes gràcies!

Jordi...Gràcies per participar-hi!...L'entrevista la penjaré al blog més endavant. Un petó i records a l'Anna!