dijous, 31 de maig de 2012

Vocabulari "La dona veloç"


7 comentaris:

Quadern de mots ha dit...

Com sempre bon vocabulari, ara amb fots incloses ;-)

Cassigall, la vaig descobrir gràcies a l’aParaula’m. M’agrada clepsidra, un rellotge d’aigua :-)

Helena Bonals ha dit...

Em crida l'atenció borborigme, no ho havia sentit mai. És onomatopeica.

Carme ha dit...

A mi com a l'Helena també em crida l'atenció borborigme, mai, mai no l'havia sentit.

I en canvi m'ha agradat retrobar "repatani" que ara s'utilitza poc, però jo l'havia sentit molt.

XeXu ha dit...

Ah veus, ara ja sabré què és 'miríada', que és d'aquestes paraules que tinc sentides però que no tenia ni idea que volgués dir això.

Pau Roig ha dit...

Sempre tant interesants els teus vocabularis.

He compadit l'home repatani de la seva miríada de borborigmes

Núria Pujolàs i Puigdomènech ha dit...

Quadern de mots...gràcies, bonica...a mi també em va sorprendre clepsidra.

Helena...és una paraula onomatopeica i reial.

Carme...repatani és una bona paraula per rescatar. un petó, bonica!

Xexu...estem igual...un petó!

Pau...ha,ha,ha...bona composició!

Jordi Dorca ha dit...

El cassigall té un encís. I encara no en sé el motiu.