dilluns, 25 de juny de 2012

Diàlegs casolans

Tinc la sort de viure amb dues persones llestes i brillants, en Sintu i la Lola. I dic brillants, no només pel que saben, sinó pel seu sentit de l'humor i del joc de paraules. És per això que he decidit publicar algunes de les seves ocurrències com un fragment del diàleg d'un matí d'estiu.



Hauries de posar-te crema a les cames que les tens molt seques.
―No és que les tingui seques sinó que sóc una serp que faig el canvi de pell.
―Com vols ser una serp, no veus que no tindries cames?
―Justament escames és el que més tindria!

8 comentaris:

XeXu ha dit...

Mareta de déu... a mi em fan gràcia aquests diàlegs, així que ho puc passar bé amb les ocurrències dels teus companys. Jo em dedico a apuntar frases i diàlegs a la feina, i ens fem un tip de riure quan els llegim, tot i que he de dir que molts són de caire més aviat marrano!

Alyebard ha dit...

Jo de gran vull ser així d'enginyós :D

Helena Bonals ha dit...

Molt brillant, és veritat!

Clidice ha dit...

bona! :)

Jordi Dorca ha dit...

Més!

Maria Moreno ha dit...

De tal palo, tal astilla!!!
Felicitats!

Sintu (lo marit) ha dit...

Aquests diàlegs, sense la Núria, serien impossibles. Els que la coneixeu sabeu que a part d'enginyosa, és dialogant i amb un humor a prova de bomba.

Núria Pujolàs i Puigdomènech ha dit...

Disculpeu el retard en la resposta però aquesta setmana he estat desconnectada. Gràcies per ser-hi!

Xexu...nosaltres també en tenim de caire marrano...ha,ha,ha...

Alyebard...aquest parell amb qui tinc la sort de conviure no paren de tenir ocurrències.

Helena...gràcies, bonica!

Clidice...sí, sí!

Jordi...miraré d'apuntar-me-les i publicar les que siguin publicables. Un petó!

Maria...Gràcies, bonica!

Sintu...ets un cas com un cabàs!...Gràcies, amor!