dimecres, 13 de juny de 2012

Petó

10 comentaris:

Carme ha dit...

Quants petons matiners!

Que macos que t'han quedat! :)

Me'm quedo un!

Bon dia, Núria!

Alyebard ha dit...

Impactant, com tots els petons no esperats.

Drapaire de mots ha dit...

No coneixia òscul. El millor per començar el dia, aprendre coses noves i un petó inesperat.
Te'n torno un.

Helena Bonals ha dit...

M'agraden molt els jocs amb la tipografia, molt creatius!

cantireta ha dit...

OH!! Jo t'envio aplaudiments: &&&

Jordi Dorca ha dit...

Artista!

XeXu ha dit...

Petó visual estil Brossa, força reeixit!

Quadern de mots ha dit...

Òscul no el coneixia.

Muà!!!

Núria Pujolàs i Puigdomènech ha dit...

Carme...més petons de bon dia per a tu!

Alyebard...un petó impactant de bon matí!

Drapaire de mots...jo també desconeixia òscul i en fer el joc vaig descobrir-lo. Un òscul!

Helena...m'agrada jugar amb les paraules i redibuixar-les com les veig. Un petó, bonica!

Cantireta...plas, plas, plas...per a tu!

Jordi...no tant com tu! Un petó rodó!

Xexu...he d'endinsar-me més en la poesia visual de Brossa...tinc tantes coses pendents, encara , i per sort!...Un petó i gràcies!

Quadern de mots...muà, muà...i, per cert, et recomano moltíssim el llibre "A Grand Central Station em vaig asseure i vaig plorar"...

Quadern de mots ha dit...

Queda apuntat el llibre. Gràcies.