divendres, 15 de juny de 2012

Vocabulari "A Grand Central...

5 comentaris:

Quadern de mots ha dit...

Estic en llista d’espera a la biblioteca. No sé si podré amb el llibre, però ho intentaré, me n’has fet venir ganes, com sempre.

Vocabulari, em quedo amb la brosta tendre del llimoner que tinc al jardí, d’un color verd, quasi transparent.

Helena Bonals ha dit...

La majoria les conec, però m'agrada de repassar.

Alyebard ha dit...

La pila de llibres pendents té una tendència increïble a assemblar-se a la torre de Pisa. Bona llista, moltes les coneixia.

Miquel Àngel ha dit...

de verirtat que no podras venir ? apa!! que me faria molta iluy que vimguessis he???.

Núria Pujolàs i Puigdomènech ha dit...

Quadern de mots...jo també tinc un llimoner i un taronger...i, de tant en tant, m'agrada passar les mans per les fulles i perfumar-me-les...Si vols el llibre te'l puc deixar...

Helena...jo algunes les conec però a vegades no acabo de perfilar-les del tot correctament. gràcies per ser-hi.

Alyebard...a la tauleta de nit també hi tinc cua...i vaig tan lenta darrerament! Un petó i gràcies per ser-hi!

Miquel Àngel...a on hem d'anar?...Un petó!