dimecres, 25 de juliol de 2012

Vocabulari "Carta d'una desconeguda"

7 comentaris:

Quadern de mots ha dit...

Em quedo amb terbolí, m’agraden tots els mots relacionats amb els fenòmens meteorològics.

L’altre dia a “El venedor de dolços” vaig recollir entotsolat. :-)

El porquet ha dit...

Caram! Quina riquesa de vocabulari, no? En conec ben pocs! Poquíssims! Senyal que he de persistir en l'aprofundiment de la nostra llengua! ;p

Anònim ha dit...

Robavellaire... Tal com pinten més d'una ens hi haurem de dedicar. Però vaja que amb musicalitat que li he trobat a la paraula sabrà menys greu cambiar de professió
Anna M

cantireta ha dit...

No en coneixia 4, d'aquestes paraules. Caram, em cal llegir més...i no mirar la tele ;)

Gerònima ha dit...

M'encanten!

Helena Bonals ha dit...

Jo només coneixia "entotsolar-se", i no miro la tele. Sóc conscient de la importància de la llengua cada vegada més.

Núria Pujolàs i Puigdomènech ha dit...

Quadern de mots...terbolí és un mot dolç com un infant; entotsolar-se m'encanta. Un petó!

Porquet...la nostra llengua és tan rica que mai l'abastarem tota...jo també en desconeixia la majoria...i la meva memòria no m'ajuda gaire per memoritzar-los. Un petó!

Anna M. ...robavellaire...és tan curiós com musical. Un petó!

Cantireta...ha,ha,ha...si tu en saps un niu!...Pots estar tranquil·la i mirar la tele (tot i que no et recomanaria tele5...). Un petó i fins diumenge!

Gerònima...Gràcies, bonica! Bon estiu!

Helena...completament d'acord. Un petó!