dijous, 23 d’agost de 2012

Giren les rodes sense ordre

El somni és recurrent. Avui, per exemple, conduïa un camió gegant, d’aquells espaiosos on pots perdre’t dins la cabina. Crec que no duia pas cap dona esvelta i amb poca roba dibuixada al xassís. Juraria que era de color vermell tirant a granat. M’he perdut al desert. Quelcom ha fallat, potser la direcció o potser els frens. La qüestió és que el camionàs deixava d’obeir les meves ordres conductores. 

Fa pocs dies era dalt d’un cotxe petit, anava de vacances. No anava sola. Segurament érem tots els membres de la llar. Aquest somni ja el tinc semioblidat però sé que llavors els frens tampoc van funcionar.

Estic acostumant-m’hi i quan condueixo, en somiar, sé que tard o d’hora em quedaré tirada. Llavors no truco a cap 902 perquè vinguin a socórrer-nos. Tampoc m’esvero. Senzillament sé que s’acabarà i en despertar li tornaré a explicar les aventures automobilístiques al meu home. Ell, que ja no sap com posar-s’hi i m’escolta resignat, ha pres una decisió: m'acompanyarà al mecànic del poble per veure si em fallen les pastilles dels frens. 

13 comentaris:

Maria Moreno ha dit...

Sommiadora i escriptoa amb majúscula!!!

XeXu ha dit...

Ara no sé si és un relat o una vivència. Això ha de tenir una interpretació, no? Que estrany. Has de posar fre a alguna cosa?

Helena Bonals ha dit...

Hi ha somnis recurrents, no sé si signifquen alguna cosa.

Núria Pujolàs ha dit...

Maria Moreno...gràcies, gràcies i mil gràcies...Per aconseguir les majúscules hauria d'escriure més i fer dits, fer dits i fer dits...però m'agrada que els meus mots t'arribin així...més que m'agrada és que m'encanta. Un petó i mil gràcies!

Xexu...està etiquetat com a Basat en somnis reals...no sé la interpretació psicoanalítica o dels somnis...però miraré de saber què està desfrenat...Gràcies per ser-hi, xiquet!

Helena...sí, sí...jo tampoc ho sé. Un petó, bonica!

El porquet ha dit...

Això, això! Posa't en mans d'un bon i musculós mecànic! ;p

Núria Pujolàs ha dit...

Porqueeeeettt!!!...Verge Santa!...ha,ha,ha...el mecànic del poble no és gaire musculós...

Glo.Bos.blog ha dit...

Hi ha gent que troba significat o simbolisme al somnis, no sé si això té fonament, però ha de ser empipador tenir aquest malson recorrent.
No se jo si amb l'ajut del mecànic ho resoldràs...

Jpmerch ha dit...

Les pastilles sempre fallen, són millor els supositoris.

cantireta ha dit...

Alguna cosa no et traba prou, doncs. Busca un tronc ben gruixut que aturo el cotxe, i salta en marxa, si van maldades :)

Sílvia ha dit...

M'agrada molt quan escrius sobre els somnis. Tots els somnis tenen interpretació, segur. Només cal pensar-hi una mica per interpretar-los. A mi normalment em passa que vaig amb cotxe i m'estampo en un barranc... Diuen que el cotxe és símbol d'independència, no ho sé. Molts petons, bonica!!

Núria Pujolàs ha dit...

Glòria...potser si em canvia l'oli?

Jpmerch...ha,ha,ha...molt agut (o esdrúixol)!

Cantireta...ha,ha,ha...això del tronc gruixut s'ha de llegir simbòlicament?

Sílvia...Tens raó...No sabia això de la independència...Potser és que els somnis van encarats a l'11 de setembre?...Es veu que els frens, en els somnis, signifiquen la nostra voluntat. Jo la dec tenir esverada!...ha,ha,ha...

Jordi Dorca ha dit...

Fa anys, molts anys (quan encara no hi havia gaires camioneres) vaig ajudar a canviar una roda a una camionera.
Fou una experiència única.

Núria Pujolàs ha dit...

Jordi...he trigat a respondre però no m'havia pas atropellat una camionera...és que darrerament sóc una blogaire una mica patata!...Un petó!