divendres, 7 de setembre de 2012

Flor de l'amor

Obro el diccionari a l'atzar. De tant en tant ho faig. Em deixo perdre en aquest laberint ordenat i lineal de mots i més mots. Primer veig la paraula flaca i la intuïció em diu que aquesta no va per mi. Continuo llegint amb un cert desordre. El desordre mínim que permet un diccionari. I ara sí. Trobo la flor de l'amor. Busco a Sant Google les propietats i, sense escarrassar-m'hi massa, no en trobo cap. És merament ornamental. Que consti en acta.

15 comentaris:

Sílvia ha dit...

Potser la paraula t'ha trobat a tu. Alguna vegada també ho he fet de buscar al diccionari a l'atzar, hi vaig trobar "color de catxumbo", em va sorprendre que hi fos. Una abraçada, caçadora de mots :)

Helena Bonals ha dit...

I què passa si és merament ornamental? L'art ho és també.

Carme ha dit...

Per ser la flor de l'amor, podria ser menys frívola, no?

:) és broma, és broma, m'encantem les flors purament ornamentals.

XeXu ha dit...

Quina afició més estranya, tu. Encara que s'adiu perfectament amb el nom del blog. Mira'm els mots, i si no, ja me'ls miro jo.

Jpmerch ha dit...

Una flor molt bonica que espere no siga d'un dia o d'unes hores com el post d'ahir.;-)

Núria Pujolàs ha dit...

Sílvia...color de catxumbo????....ha,ha,ha...no ho hagués dit mai...Potser aquesta m'esqueia més que la de flaca?...ha,ha,ha...Un petó i fins a la Tardoral Poètica!

Helena...quina reflexió tan bona!...m'encanta...l'art és ornamental i ens fa créixer...com l'amor. Un petó i fins a la Tardoral Poètica!

Carme...ha,ha,ha...però és lila on l'amor s'hi enfila!...Un petó i a veure si ens pots acompanyar el dia 21! Intueixo que serà una explosió poètica!

Xexu...ha,ha,ha...crec que som uns enamorats dels mots!...Un petó, xiquet!

Jpmerch...l'entrada d'ahir pretenia ser un joc dialectal però després vaig veure que podia ser ofensiva...i com que tinc el més màxim profund respecte a l'essència de les religions i els seus temples, vaig creure oportú esborrar-la. Un petó!

fra miquel ha dit...

No sabia que l'Agapanthus africanus es digués flor de l'amor :o)
Gràcies

cantireta ha dit...

Les arracades ornamenten. Tot i així, romanen en el record, quan és cridat. I embelleixen. Com els poemes d'amor.
Tenim telepatia, tu i jo?
Per cert, lo de "color catxumbo" ho diem aquí a l'Urgell :)

Hale petons a tutti quanti!!

Quadern de mots ha dit...

Oh!!!, s'ha perdut el meu comentari del matí

Repeteixo, bonica flor.
Jo també ho faig això de obrir el diccionari a l'atzar, a vegades també amb el de sinònims. Es un bon exercici.

Glo.Bos.blog ha dit...

La flor de l'amor, o l'agapnathus que diu Fra Miquel, és purament ornamental. Purament bella. Us sembla poca cosa?

Núria Pujolàs ha dit...

Fra Miquel...comprova-ho que ja saps que sóc amateur en l'àmbit que tu domines. Un petó!

Cantireta...tu i jo tenim quelcom en comú...digues-li telepatia o digues-li connexió...però hi és...Visca la bellesa!

Quadern de mots...he llegit el teu comentari i d'entrada em pensava que em deies bonica flor com a floreta dirigida a mi...ha,ha,ha...sort que després l'he llegit més pausadament. Gràcies per ser-hi, bonica!

Glòria...la bellesa fa moure els cors, els caps, el món. un petó bell!

fra miquel ha dit...

Està comprovat
;o)
petó

Jordi Dorca ha dit...

En podries fer entrepans, també.

Maria Moreno ha dit...

Encara què "només" sigui ornamental, ja és per si sola una bona funció...
Una bon pràctica, pedres pel diccionari!!!

Núria Pujolàs ha dit...

Fra Miquel...sort que tenim un bon coneixedor de les plantes com tu. Un petó i gràcies!

Jordi...ha,ha,ha...m'ho apunto. Entrepans de flors de l'amor. Un petó!

Maria ...Gràcies per ser-hi, bonica!...