dimarts, 4 de setembre de 2012

Tardoral poètica a Corró d'Amunt

Us convidem a la 
TARDORAL POÈTICA 
A CAN CABEÇA NOU 
(CORRÓ D'AMUNT
Vallès Oriental)

el dia 21 de setembre a les 21h


Donarà la benvinguda a la tardor els poetes i la poetessa:

Jordi Dorca (Blog Adverbia

Montse Aloy (Blog Cantireta)

Joan Abellaneda (Blog 2012 Esquitxos)

Al final obrirem el torn de síl·labes, mots, paraules a totes les persones que vulgueu compartir poemes o microrelats. 

Qui vulgui quedar-se a sopar (entrepà + beguda) pot fer-ho per 5 eurets i amb confirmació prèvia per fer un capmàs dels que serem. Aquells que estigueu interessats en una trobada tan i tan recomanable ens escriviu a nuriapujolas@gmail.com i rebreu les instruccions per arribar-hi. 


27 comentaris:

Sílvia ha dit...

M'ho apunto i miraré de venir!

Miquel Àngel ha dit...

Jo també vindré , aquesta si que no me la perdo !!!! Fantàstic , ets una mànager molt bona Tu he?? al igual podriem parlar de negocis ...

Helena Bonals ha dit...

Si em donen festa vinc. Però el meu pare no sap de quin poble es tracta, diu que no existeix!

cantireta ha dit...

ei...això promet!! :D
Dallonsis...on cau Can Cabeça? Lo Gúgel em fa ballar el cap!

Núria Pujolàs ha dit...

Sílvia...per poc que puguis t'ho recomano de tot cor. Un petó!

Miquel Àngel...serà un plaer conèixer-lo...Això dels negocis no és gaire "lo" meu...però podem parlar-ne...Un petó!

Helena...Corró d'Amunt pertany al municipi de les Franqueses del Vallès...Si et donen festa segur que trobarem la manera que hi vinguis...un petó!

Cantireta...Can Cabeça Nou és una casa al bell mig de la natura...posa-li al Gúguel Cànoves i des d'allà ja t'indicaré com arribar-hi.

Alba ha dit...

Em queda una miqueta lluny, però qui sap si m'animo!! Això promet!!

Núria Pujolàs ha dit...

Alba...si t'animes...seràs benvinguda. Un petó!

Glo.Bos.blog ha dit...

M'agradaria MOLT venir, però com s'hi va i, el que és pitjor, com s'hi torna?

cantireta ha dit...

Núria, fem una acampada blocaire? Sirem 3, la Núria, la Glòria i jo :D
Potser algun barcelonauta la pot dur en la seva nau?

Víctor Pàmies i Riudor ha dit...

Per poc que pugui m'escapo i vinc. M'apunto al bocata i beguda.

He convidat uns quants amics a l'esdeveniment del Facebook... ;-)

Carme ha dit...

A veure, a veure si m'ho puc muntar...

cantireta ha dit...

Victor, Carme, veniu... Un petó per a tots 2!

Miquel Àngel ha dit...

Be: Nuria .. tampoc es lo meu era "un dir" podriem parlar de com escampar la poesia enganxant-la a la musica dels mots i fent-la volar millor pel damunt de les teulades, per exemple?--- no?

Núria Pujolàs ha dit...

Glòria...estic convençuda que algú vindrà de Barcelona i podreu aprofitar cotxe però també es pot venir en tren fins a Cardedeu i llavors us venim a buscar a l'estació...i d'això de tornar ja en parlarem...ha,ha,ha,...

Cantireta...segur que trobem naus i llits!..ha,ha,ha...

Víctor...ens encantarà que hi siguis!...i gràcies per ajudar-nos en la difusió!

Carme...sí, sí, sí, Que vingui la Carme!

Miquel Àngel...sí, sí...el meu pare era paleta (o millor dit, mestre d'obres) i potser ens dóna un cop de mà en això de les teulades...Segur que junts trobem fórmules per escampar la poesia i la música! Un petó i tant de bo vinguis!

Glo.Bos.blog ha dit...

Ja em veig fent auto-stop!
Per venir ja ho tinc solucionat, el que em preocupa és la tornada! :(

Núria Pujolàs ha dit...

D'auto-stop res de res que encara trobaries un camioner guapo que et segrestaria!...No t'ha de preocupar res...solucionarem els problemes logístics perquè puguis ser-hi...ens falten mestres de la poesia com tu entre nosaltres!...un petó!

Maria Moreno ha dit...

Nuria vas veure el comentari meu al facebook?
Per qüestions ineludibles, no puc assistir-hi.
Un petó, què vagi molt bé

cantireta ha dit...

Nena, que la Galionar s'apunta a la Tardoral. Yipee!!

Jordi Dorca ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Jordi Dorca ha dit...

En efecte, la Montserrat Galionar també vindrà.

Núria Pujolàs ha dit...

Maria...la poesia és sempre dins teu. Que tot vagi molt bé, bonica!

Jordi i Cantireta...sí, sí...la Galionar!...Serà una trobada ben especial amb mots que sortiran de les cadires de cada participant!

marta ha dit...

M' ha convidat la Cantireta pero aquesta vegada per motius de feina no puc venir, a veure si fem un altra trobada.

cantireta ha dit...

Marta, t'esperem a la propera! Gràcies per passar. T'enviarem els poemes per correu electrònic, si els vols. Escriu-me a l'adreça electrònica del meu perfil, i te'ls enviaré amb molt de gust.
Una abraçada!

Núria Pujolàs ha dit...

Marta...la Cantireta està imparable per no parlar d'en Jordi i en Joan!...o sigui, prepara't perquè la propera serà ben aviat!...Un petó i gràcies per passar!

Cantireta...em pot afegir a la llista de correus electrònics que rebran els seus poemes Sra. Cantireta?...Entre vostè i jo, em moro de ganes d'abraçar-la, a vostè i les seves paraules! Un petó!

cantireta ha dit...

Sinyora Núria...no'm faci propostes d'aquestes que després tindrem cua! I recordi que tindrem grouppies entre el públic! :D Oi tant que sí, faltaria més...!

lluisgil ha dit...

Montse, impossible venir. Estic fins el dia 28 a un balneari al País Basc. Ja t'he comentat el greu que em sap. Serà tot un aconteixement. Insisteixo en que n'heu de fer un video.
Una abraçada, guapíssima!

Núria Pujolàs ha dit...

Sra. Cantireta...si li és possible pot enviar-m'ho abans que es faci famosa, sisplau?

lluisgil...en una altra ocasió em faries enveja amb això del balneari al País Basc...però, sense cap afany de fer-te dentetes, aquest divendres serà un dia memorable!...Gràcies per passar per aquí, xiquet!