divendres, 21 de setembre de 2012

Tardoral poètica


Avui 

21 de setembre a les 21h 
Tardoral poètica
a Can Cabeça Nou 



de Corró d'Amunt 
tindrem la sort d'escoltar: 
en Jordi Dorca (del bloc Adverbia), 
la Montse Aloy (del bloc Cantireta) i 
en Joan Abellaneda (del blog 2012 Esquitxos). 

Ve gent d'arreu del territori català: Vic, Torelló, Verdú, Vilafranca del Penedès, Calella, Mataró, La Floresta, l'Hospitalet, Cànoves i Samalús, Folgueroles, Granollers, Barcelona....

Buf! no tinc paraules per expressar la il·lusió que em fa! Gràcies a totes les persones que ho fareu possible. 

Si veieu aquesta entrada i us animeu a venir a darrera hora, sereu benvinguts, tant per a mi com per en Sintu i la Lola. Us poso una foto nostre (del bon amic i fotògraf Vicenç Lafebre) perquè us aneu familiaritzant amb les carones que fem...


24 comentaris:

Víctor Pàmies i Riudor ha dit...

I de Vallromanes! :-)

Hi ha punt de trobada o m'hauré de tornar aperdre per aquells caminois cercant Can Cabeça Nou?

Sílvia ha dit...

Esteu "estupendos"!! Tinc moltes ganes que arribi l'hora, espero no perdre'm... amb les grans indicacions que ens vas donar ha de ser quasi impossible ;) Fins al vespre, una abraçada!!!

Quadern de mots ha dit...

Que vagi molt bé!!!

El porquet ha dit...

Una trobada d'altura! Segur que serà un èxit i us sentireu ben acollits.

Per cert, esteu tremendos a la foto!

Miquel Àngel ha dit...

I si no em cau una teula al cap jo també vindre, (amb el caragol i la banya clar)

Carme ha dit...

Ei, neeeeena!
Quin èxit de trobada blocaire!!!
Sou fantàstics!
Quina il·lusió que em fa!!!

A tu i a la Lola ja us coneixem la carona, jo trobo que us assembleu tant! ja t'ho vaig dir no sé on: guapes!

I en Sintu també!

M'alegraré de conèixer-vos a tots!

Fins al vespre!!!!!!

Petonassos

Carme ha dit...

Per cert, com que aquest jeroglífic que has muntat m'ha agradat molt, m'agradaria endur-me'l a casa i que la gent l'hagués de clicar per venir fins aquí i resoldre'l. Puc?

cantireta ha dit...

JO m'enlairaré als núvols a l'Urgell i aterraré a Can Cabeça Nou. Estic molt guapa (he anat a tallar-me els cabells).
Petons per a tots 3...tinc moltes ganes de conéixer-vos!!

Miquel Àngel ha dit...

A la Glo bo qui la porta?

Helena Bonals ha dit...

Miquel Àngel,
a l'anada crec que va amb la Sílvia, a la tornada amb nosaltres.

sa lluna ha dit...

Us desitjo una bona vesprada, que ho serà amb tota la colla que sou.

Una foto magnífica de bona gent!!

Aferradeta

Sintu (el de la gorra) ha dit...

Carme, m'ha sorgit un dubte existencial. Quan dius el Sintu també, a que et refereixes a la meva "guapura" innata, o que m'assemblo a la Núria i a la Lola.

Jo també tinc moltes ganes de conèixer-vos a tots.

Un petonàs i una a-barça-da lliure i independent!!!!

Sintu (el de la gorra)

Núria Pujolàs ha dit...

Disculpeu el retard en la resposta (que no sé si sereu a temps de llegir)...he estat tot el matí en un curs i he arribat a mitja tarda a casa...

Víctor...el punt de trobada (o torbada) és Can Cabeça Nou...segur que hi trobaràs. Un petó!

Sílvia...agafa els mòbils per si et perds. Un petó i gràcies per venir!

Quadern de mots...ja t'ho explicarem, bonica!

Porquet...és que som tremendos!...

Miquel Àngel...que bé que vinguis!...Un petó!

Gràcies, Carme...tenim ganes de veure't. Pots fer el que vulguis, només faltaria! Un petó!

Cantireta...i jo amb els cabells blancs ja que no he tingut temps de tenyir-me!...ha,ha,ha...Ara em sap greu no saber xiular per fer-te un xiulet de: guapaaaaaaaaa!

Sa lluna...gràcies, bonica!

Sintu...déu meu!...quins nervis!...Un petó, amor!

Carme ha dit...

Sintu... està claríssim, home!
A la teva "guapura" innata, evidentment.

A elles no t'hi assembles, massa (ja t'ho diré al natural amb més seguretat) Entenc que és dur haver-ho de reconèixer, però no, no t'hi assembles! :D

Gràcies, Núria, ja està fet!

Gerònima ha dit...

Ostres!! quina enveja!!!
Que us vagi genial!!!!
Ja explicareu! :)

M. Roser ha dit...

Un geroglífic molt ben trobat., però he hagut de fer trampes, em sembla com la majoria...
Petonets.

Glo.Bos.blog ha dit...

Uf, vinc amb retràs, ahir no vaig poder connectar-me!
Ara, que ja és record aquesta fantàstica nit que vam viure a Corró d'Amunt, dir-vos que la vaig gaudir molt. Una nit amb una gran qualitat humana i poètica.
Gràcies a tots tres, per l'esforç que comporta tot el que vareu preparar.
Petons!
Ei, Sintu, que sóc la GLÒRIA

Núria Pujolàs ha dit...

Carme...ets tan espectacularment càlida i tendra com m'esperava. Que bé haver-te conegut.

Roser...tinc pendent llegir-te. Gràcies per l'esforç...Ha estat tot un plaer per a mi conèixe't. Una abraçada!

Gerònima...ja t'ho explicarem...però crec que va ser una nit màgica. Un petonàs!

Glòria...hi va haver un punt que vaig pensar que la terrassa s'esfondraria amb tant coneixement i humanitat concentrada...i volia dir-te que el teu poema em va encantar...tinc ganes de tornar-te a sentir recitar...Gràcies a tu per ser-hi! Un petonàs!

cantireta ha dit...

He deixat un càntir a la porta de casa vostra. És fet de mel i cesures poètiques.

Us porto al cor.

cantireta ha dit...

http://cantireta.blogspot.com/2012/09/plantam-arreu.html

Gràcies. Estic ferida de bellesa.

Jordi Dorca ha dit...

Ja ho veig: hem arribat tard.

Sílvia ha dit...

Gràcies Núria i Sintu (el de la gorra i l'esmòquing! Va ser una gran nit :))

Víctor Pàmies i Riudor ha dit...

Felicitats als organitzadors.

Ho vau fer tan bé, que en voldrem mes! :-)

Núria Pujolàs ha dit...

Cantireta...l'hem vist abans d'entrebancar-nos-hi...ha,ha,ha...un petó, bonica!

Jordi...m'encanta el que escrius i va ser un honor que fossis el primer d'encetar una gran nit. Gràcies, xiquet!

Sílvia...em vaig quedar amb ganes de parlar amb tu més estoneta...haurem de repetir...un petó, bonica!

Gràcies per ser-hi, Víctor!...Un petonàs ben fort!