dijous, 13 de setembre de 2012

Vocabulari del llibre Purga (Sofi Oksanen)

8 comentaris:

XeXu ha dit...

Hesitar existeix?? Això deu ser un manlleu de l'anglès no? To hesitate.

Quadern de mots ha dit...

A la meva mare li agradaven molt els rams de buixacs.

cantireta ha dit...

Se'm resisteix la botànica. I he d'exercitar la sofraja, si no me penjara aviat.
No he vist mai cap jònec, dec ser massa urbanita :0)

Aviat penjaré al bloc una animalada lingüística que fa xalar de debò.

Helena Bonals ha dit...

És veritat XeXu, d'això em sonava hesitar.

Jordi Dorca ha dit...

El dia 21 vindré ben purgat perquè els mots em mirin net, ben net, dins la nit estelada.
PS: HESITAR és un cultisme, del llatí HAESITARE.

Jpmerch ha dit...

Llevat de jònec, no en coneixia cap, i perquè la vaig veure en una carta de restaurant i vaig preguntar què era això.

Joan Rodó i Galiana ha dit...

últimament estic una mica hesitat ! ;)

Núria Pujolàs ha dit...

Xexu...en Jordi Dorca respon més endavant...no havia sentit mai hesitar però existeix perquè és al diccionari de l'IEC. Un petó, xiquet!

Quadern de mots...els buixacs, unes flors boniques com tu. Un petó!

Cantireta...fa dies que no compleixo gaire com a blogaire...però vaig a buscar l'animalada lingüística. Ja tinc ganes de veure't recitar. Un petó!

Helena...gràcies pels teus mots. Un petó i fins ben aviat!

Jordi...ens delim per escoltar-te el dia 21! Un petó, xiquet!

Jpmerch...estem empatats...bé, millor dit, jo no coneixia ni jònec! M'agrada molt el teu blog que vaig descobrir gràcies a la Cantireta, en Fra Miquel, la Glòria i la Sílvia en l'única trobada blogaire on he participat. Un petó!

Joan...a les teves fotos magnífiques no es nota gens l'hesitamenta...ha,ha,ha...Un petó, xiquet!