divendres, 12 d’octubre de 2012

No faré festa

Avui només celebraré els sant de les Pilars...i aprofito l'entrada per felicitar-vos a totes. Felicitats, boniques! 

Però res més, no hi ha res més a celebrar. Tot i coincidir amb un dia que tinc el cap pansit i mancat d'idees per alimentar el meu estimat blog, avui no em ve de gust deixar-lo en blanc. O sigui, em rebel·lo i treballo (tot i que pels que estem a l'atur això no exerceix gaire pressió...ha,ha,ha...). 

Sabeu què li dic al Dia de la Hispanitat?... Un, dos, tres...





19 comentaris:

enric bagué ha dit...

avui treballarem mes d´ un....que els donin

XeXu ha dit...

De celebració poca, la veritat. Avui es demostrarà com celebrem les nostres festes, i com les imposades passen desapercebudes.

Sílvia ha dit...

Jo també treballo avui a la tarda! La meva mare es diu Pilar i no tinc res més a celebrar :)

Carme ha dit...

M'afegeixo a la felicitació de totes les Pilars!!!!

I si us ho mireu bé, ja és prou celebració, perquè caldria afegir-hi res més?

cantireta ha dit...

Va per ma tieta, i afegeixo faves a la botifarra ( o sia, Pudor!)

:D I petons!!!

carina ha dit...

Felicitats a totes les Pilars,
avui jo també he treballat, el meu institut (a Mollerussa) també ha obert portes i hem anat allí com qualsevol altre dia

Glo.Bos.blog ha dit...

Una imatge ben expressiva, que val més que mil paraules!

LA MAR ha dit...

Núria, si et portes malament vendrà en Wert i t'espanyolitzarà. :)

Joan Rodó i Galiana ha dit...

el menys no has perdut el bon humor!
;-)!

Núria Pujolàs ha dit...

Feina feta no fa destorb. Un petó, Enric!

Núria Pujolàs ha dit...

Sí, senyor! Un petó, Xexu!

Núria Pujolàs ha dit...

Felicitats, amb capvuitada, per la part que et toca. Un petó, Sílvia!

Núria Pujolàs ha dit...

I tant, Carme! Un petó, bonica!

Núria Pujolàs ha dit...

ha,ha,ha...petons rodons!

Núria Pujolàs ha dit...

Un aplaudiment pel teu institut! Un petó, Carina!

Núria Pujolàs ha dit...

i molt de casa nostra...Un petó, Glòria!

Núria Pujolàs ha dit...

Quina por!..."el hombre del saco"!...Un petó sense por!

Núria Pujolàs ha dit...

Diuen que l'humor és amor amb H. Un petó, Joan!

M. Roser ha dit...

Mecatxis, si l'escola estava tancada no podia anar a treballar, però la intenció hi era...
Petonets.