dimarts, 6 de novembre de 2012

Alquímia tèxtil

Una amiga i seguidora d'aquest blog, la Pilar Cugat, ens suggereix aquesta activitat que comparteixo amb vosaltres:

Un curs de formació Laboratori d'alquímia tèxtil  des del dia 5 de Novembre al taller de la Fiona Capdevila (Poblenou). 
 
Es tracta d'una proposta de formació de unes 100 hores en total que durarà fins al juny dirigida a persones que puguin dedicar un matí o tarda a la setmana  (en principi el dilluns) per iniciarse i/o desenvoluparse en el tèxtil, la costura,la moda sostenible, el reciclatge i la reutilització, la customització i la creació. 
 
Grup reduït de màxim 6 persones. 

Durant el curs es programaran (dissabtes al matí) com a activitat complementària els "Mending Brunches"...Seran trobades informals per gent molt ocupada que vulgui una sessió esporàdica dedicada a resoldre problemes relacionats amb la roba de vestir i de la llar: Arranjaments, Intercanvis, creativitat, consells i per amenitzar, pica-pica i música.
Si voleu més informació podeu trobar-la a:
 

4 comentaris:

pons007 ha dit...

en la societat del consum actual encara hi ha lloc per arreglar-se les coses un mateix? qui ho diria!

Núria Pujolàs ha dit...

Sí, noi, i em sembla que cada vegada hi haurà més lloc. Un petó!

Del Través ha dit...

Hola Núria,
Gràcies a la teva publicació ha arribat una alumna al meu taller així, que t'estic molt agraïda!!

Fiona Capdevila
www.deltravesbcn.com
www.terricolaempedernida.wordpress.com

Núria Pujolàs ha dit...

Hola Fiona,

em sap greu però el teu comentari havia quedat extraviat. M'alegra saber que hi vaig posar el meu granet de sorra. Un petó i cuida molt a aquesta alumna a qui adoro! Núria