dimarts, 27 de novembre de 2012

Cable



M'he vist dalt del fil del vertigen vital dels porucs. 

17 comentaris:

El porquet ha dit...

Però segur que com a bona funàmbula has travessat el fil!

Miquel Àngel ha dit...

No tinguis por tot passem per la maroma...

XeXu ha dit...

Sembla que en qualsevol moment hagi de passar un funàmbul aguantant una vara ben llarga.

Carme ha dit...

El vertigen vital no és dels porucs, és dels valents... els porucs no s'enfilen mai on podrien sentir-lo.


Sílvia ha dit...

A mi el vertigen em fa més por que la caiguda, però ets una bona equilibrista i segur que el travesses en un pim pam.

José María Souza Costa ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Joan Rodó i Galiana ha dit...

sobretot no t'enfilis al capdamunt del pal,podries posar-te el carrer per barret! ;-D

M. Roser ha dit...

La Carme se m'ha anticipat, jo volia dir exactament el mateix...
Tu mira sempre al davant, no miris a baix!
Petons.

Glo.Bos.blog ha dit...

Segur que has arribat a l'altra banda més forta que al començament!

Núria Pujolàs ha dit...

Encara no, Porquet, però aviat deixaran de tremolar-me les cames i sí que ho faré. Un petó!

Núria Pujolàs ha dit...

Gràcies Miquel Àngel!

Núria Pujolàs ha dit...

No l'he vist passar, encara...ha,ha,ha...un petó!

Núria Pujolàs ha dit...

Que maca que ets! No saps com m'anima llegir aquestes paraules!...Un petó, bonica!

Núria Pujolàs ha dit...

Jo també tinc vertigen des de petita...un petó, preciosa!

Núria Pujolàs ha dit...

ha,ha,ha....;-D

Núria Pujolàs ha dit...

Gràcies, gràcies, gràcies, guapaaaaaaaaaa!

Núria Pujolàs ha dit...

Encara no però quan hi sigui pensaré en tu. Un petó, bonica!