dimecres, 21 de novembre de 2012

Desvergonyiment visual

18 comentaris:

XeXu ha dit...

Desvergonyiment només depenent de per a què estàs a punt...

ambonsulls ha dit...

Va, doncs som-hi!
Que fem tard i el punt i coma està a punt d'arribar i els dos punts ja són a la porta!

Carme ha dit...

Sempre a punt! :)

(que deien els escoltes de la meva època)

Sílvia ha dit...

hehe, boníssim!!

maria moreno ha dit...


Encara em falta...

Joan Rodó i Galiana ha dit...

ara vinc !!!

Miquel Àngel ha dit...

Sempre a punt deien els minyons escoltes...

M. Roser ha dit...

Ai aquestes ments" calenturientas"...

Glo.Bos.blog ha dit...

Ui, que malpensadots que sou!!!

Núria Pujolàs ha dit...

Desvergonyiment perquè aquesta entrada és ben bé una "xorrada"...ha,ha,ha...

Núria Pujolàs ha dit...

M'agrada més quan em vénen a buscar el punt i coma que no pas els dos punts...aquests quasi sempre enumeren i tendeixen a ser avorridots!

Núria Pujolàs ha dit...

Quina enveja em feu els que vau ser escoltes!...Jo anava d'excursionisme i un dels monitors era el meu pare...ha,ha,ha...Sempre era la que queia més vegades...ja que sóc prou maldestre. Un petó, bonica!

Núria Pujolàs ha dit...

A falta d'escriure com tu, bonica, vaig fotent bestieses visuals...ha,ha,ha...Un petonàs!

Núria Pujolàs ha dit...

ha,ha,ha

Núria Pujolàs ha dit...

no estic pas a punt per ser retratada encara!

Núria Pujolàs ha dit...

ha,ha,ha...has dit el mateix que la Carme!...un petó, Miquel Àngel!

Núria Pujolàs ha dit...

Òstres!...seré figaflor! ...aquesta lectura no l'havia tingut fins ara!...ha,ha,ha,...veig que em faig gran. Un petó, bonica!

Núria Pujolàs ha dit...

ha,ha,ha...el món blogaire és poc verd...ha,ha,ha.