divendres, 23 de novembre de 2012

Em roben

Feia dies que no us atabalava amb cap somni. Potser perquè una persona em va ajudar a foragitar-ne els dolents. Però en aquest tipus de rituals deu ser com els iogurts que tenen data de caducitat. I, per aquest motiu, dec haver patit al·lucinacions durant la nit anterior.

Una noia i dos nois a qui desconeixia provaven de robar-me la bossa. De fet, me la robaven però els he suplicat que em deixessin agafar el mòbil, l’agenda i la paperassa que ens diu qui i què sóc burocràticament.

M’han fet passar a una habitació ben estranya. Una planta baixa, amb llum però desendreçada, on el moble protagonista de la sala era un sofà vellot. Allà he pogut agafar el que necessitava de veres. 

Ells, inicialment, m’han amenaçat amb unes ulleres (estil John Lennon) trencades. Després hem començat a parlar i no érem pas tan diferents. Tot i així no m’he estalviat que em fotessin tots els calés.

No sé quina interpretació deu tenir ni la vull saber però potser té quelcom a veure amb això de la independència perquè diria que fa molt de temps que ens tenen dins de l’habitació anar fotent-nos per totes bandes. 

RECOMANACIÓ: VOTEU INDEPENDÈNCIA!

27 comentaris:

El porquet ha dit...

Molt comprensius veig jo aquests lladres del teu somni. Crec que els de veritat, tant els més humils com els d'alta escola no tenen pas tantes contemplacions.

XeXu ha dit...

Poster sí que té a veure amb la situació que vivim. Però just és el segon blog que veig que recomana votar independència, i no és el que es vota diumenge. Són unes eleccions, veurem que fan els polítics amb la nostra confiança. Ara per ara, només poden prometre una consulta.

Mariona Casanovas ha dit...

Parlant es poden trobar camins que alleugereixin la tensió a ambdues bandes,malgrat els interessos entre ells siguin antònims.

maria moreno ha dit...

Jo he vist què els lladres no eren pas tant dolents com a vegades els pinten...
Ara també em ve al cap què la habitació no m'ha agradat...

cantireta ha dit...

Fer dissabte de malsons i d'ideologies i rampoines. A veure...

Helena Bonals ha dit...

Votar independència és una metonímia, de la manera que ho explica el XeXu.

Pilar ha dit...

M'he quedat enganxada en la frase: Hem començat a parlar i no érem pas tan diferents...No sé per què.

Jordi Dorca ha dit...

Somnis de llibertat.
Provarem de tenir-ne algun.
Quan el tingui us l'explicaré.
Salut i independència.

Carme ha dit...

Jo també m'he fixat en la mateixa frase que la Pilar...

El teu ritual de somnis no permet triar-los? Jo m'apunto als somnis del Jordi. Si em surt també us l'explicaré!

I siguin com siguin aquestes eleccions, jo crec que sí que votem per la independència.

VOTEU INDEPENDÈNCIA!!! HEM DE MARXAR!!!

Miquel Àngel ha dit...

Jo posats a robar-te et robaria d'una altra manera ... començant per aquestos ullassos que tens ...te robaria tota sensera com un gitano i lo pobre Cinto tindria que pagar una millonada per a recuperar-te... Això si .. te tractaria com a una reina per a veure si agafaves un Stocholmo com una casa.... (llàstima que aquestes coses acaben sempre malament ...)

M. Roser ha dit...

La interpretació dels somnis em sembla que és bastant difícil, sovint són coses incoherents...
Però a mi em preocupa més la realitat, que ja fa temps que
ens la roben la bossa, però aquests no ens tornen els papers...
Jo també penso que, teòricament, el que votem ara, és que ens deixin parlar, encara que a la pràctica, el què volem és la independència quan ens escoltin...

Glo.Bos.blog ha dit...

Jo no li donaria més voltes, està clar el que el diu el subconscient. Fes-li cas!

Joan Rodó i Galiana ha dit...

Curiosament fa dues nits vaig tenir un somni molt similar al teu,doncs,també eren tres els què em seguien per un carrer,i curiosament,un d'ells portava ulleres.No sé les intencions que duien,però,no els hi vaig donar temps de fer-m'ho saber,el mal rotllo que intuïa em va fer despertar. uuufff!
Interpretant el somni,he pensat en la possibilitat que tots tres personatges podríem ser nosaltres mateixos.

||*|| ||*|| ||*|| ||*|| ||*|| ||*||

Núria Pujolàs ha dit...

ha,ha,ha...n'hi deu haver alguns, potser...un petó, Porquet!

Núria Pujolàs ha dit...

Completament d'acord, Xexu, de totes maneres el meu vot, com ja fa anys, serà independentista! un petó, xiquet!

Núria Pujolàs ha dit...

Que maca que ets!...sí, sí...hi he parlat...Un petó!

Núria Pujolàs ha dit...

Maria...hi ha lladres que semblen bons però no sé si ho són...com alguns banquers....un petó, bonica!

Núria Pujolàs ha dit...

Espero que avui, dissabte, us ho hàgiu passat teta!

Núria Pujolàs ha dit...

Plas, plas, plas!

Núria Pujolàs ha dit...

bona tria de frase...un petó, Pilar!

Núria Pujolàs ha dit...

estarem atents...

Salut i independència!

Núria Pujolàs ha dit...

Fotem el camp!...un petó, bonica!

Núria Pujolàs ha dit...

buf!...això dels ulls enganya! Un petó!

Núria Pujolàs ha dit...

completament d'acord, bonica!...votem, votem i que ens deixin parlar i marxar. Un petó!

Núria Pujolàs ha dit...

El meu vot independentista està garantit! Un petó, bonica!

Núria Pujolàs ha dit...

Veig que anem coordinats amb això dels somnis!...ha,ha,ha...Un petó rodó!

Miquel Àngel ha dit...

De bon rotllo he? que jo de vegades sembla que m'en vaig de l'Olla... però alego torno...