dimecres, 28 de novembre de 2012

Homenatge al poeta Francesc Casas i Amigó

Avui us convido a gaudir d'una activitat poètica que es farà aquest dissabte al Vallès Oriental en un lloc que crec que pot ser formidable.

Homenatge a Francesc Casas i Amigó (1859-1887) – 125 anys de la mort del Poeta del Vallès.
Dissabte 1 de desembre.
A les 12 del migdia. A l’Era de Can Suari
Anna Ballbona, Pau Gener-Galin, Esteve Plantada, Ivette Nadal i Anna Aguilar-Amat 
Un pont entre la poesia vallesana renaixentista i d’avantguarda, en l’entorn privilegiat de la masia de Can Suari d’Alfou, font d’inspiració del poeta Casas i Amigó i marc de les seves més aplaudides composicions.
Inspirats en els poemes originals, recitaran fragments del poeta i altres poemes propis. 

Com arribar-hi:

5 comentaris:

M. Roser ha dit...

Oi, quin greu que em sap...El mateix dia i a la mateixa hora a Castelldefels fan la presentació del llibre Besllum d'una companya blocaire i ja m'he compromès a anar-hi...I saps perquè ho sento? És que la meva mare a l'edat de 14 anys , va aprendre a llegir amb un llibre de poemes d'aquest senyor, era l'únic llibre que havia tingut mai i es sabia molts dels seus poemes de memòria, fins i tot jo en recordo gracments de sentir-los-hi dir.
És una pena que, poquetes que n'hi ha, es solapin les activitats poètiques...
Espero que en gaudiu molt, ja que jo no podré. Ja me'n faràs cinc cèntims.
Petonets.
Petonets.

Glo.Bos.blog ha dit...

Em sap greu confessar que no el conec. Demà mateix miraré de posar-hi remei i buscar algun llibre de les seves poesies.
Gracies!

Núria Pujolàs ha dit...

Doncs jo, M. Roser, no conec aquest poema però m'ha encantat que t'hagi dut a un record tan bonic i especial. No sé si hi podré anar però faré tot el possible perquè el grup de poetes vallesans que hi reciten és molt bo pel meu gust. un petó!

Núria Pujolàs ha dit...

Jo també confesso que no el conec. Un petó, preciosa!

M. Roser ha dit...

Glòria, em sembla que et serà difícil, jo vaig remoure cel i terra i al final en van aparèixer dos a una llibreria de vells...
Petons a les dues.