dilluns, 12 de novembre de 2012

Passa núm. 13

La passa número 13 de les "Cent passes d'una via d'humanitat" d'en Lluís M. Xirinacs diu:

13. "Aquesta energia interior, dramàtica, i fins i tot autocontradictòria, espero que fruiti, sense cap lligam esclavitzador, en desigs tendres i forts, en pensaments clars i profunds, en decisions fermes i flexibles, en accions elegants i eficaces, en sensacions fines i embriagadores, en amistats i enamoraments dolços i embogidors, com escau a una intimitat carregada de sensibilitat."

12 comentaris:

Carme ha dit...

Ooooh! Que preciós!

Com m'agrada que consideri l'energia interior dramàtic a i contradictòria i que fins i tot així pugui acabar amb tantes coses boniques...

Gràcies Xiri, gràcies, Núria!

Helena Bonals ha dit...

Jo també espero que fruiti!

Glo.Bos.blog ha dit...

I jo!
Totes les coses que diu són molt desitjables: pensaments clars, decisions fermes, accions elegants...
Espero aconseguir-ne alguna.

cantireta ha dit...

Jo sóc contradictòria i enèrgica, i miop i una mica bruixa, i dolça i embriagadora (diuen ;))

Però continuo aixines, la vida em dóna sorpreses ben agradables, com ahir a la classe, en sentir un conte que acabava: "Y cuento contado, este cuento ha comenzado". Em vaig emocionar.

Algun dia ho aconseguiré tot, espero ser-hi quan em passi...

Molts petons, estimada i sincera i enèrgica amiga meva.

Jordi Dorca ha dit...

Ser autocontradictori és una forma de precisió.
Tanmateix, els continguts de les autocontradiccions sovint no es poden explicar amb paraules.

Núria Pujolàs ha dit...

Gràcies a tu, bonica!...Els teus pensaments m'arriben clars, de colors llampants, en una sensació entre finor i elegància! Un petó!

Núria Pujolàs ha dit...

En el teu cas està garantit!...un petó, bonica!

Núria Pujolàs ha dit...

No et conec gaire però per la teva tria poètica diria que els pensaments són clars i l'elegància es veu en la teva manera de ser al món. Un petó, bonica!

Núria Pujolàs ha dit...

Mmmmmm!...Bruixa embriagadora...

Emocionar-se cada dia és un dels grans secrets...em sembla, és clar!

PetUnassUs, Preciosa!

Núria Pujolàs ha dit...

A vegades els continguts dels pensaments tampoc és bo explicar-los...ha,ha,ha... Un petó precís!

maria moreno ha dit...

Avui, tornaria a morir-s'hi

Núria Pujolàs ha dit...

Personalment crec que la seva mort no va ser en va. Un petó, bonica!