dimecres, 14 de novembre de 2012

Vocabulari "La marca de l'aigua"


12 comentaris:

Quadern de mots ha dit...

M'agrada gambit. M'ha recordat les partides d'escacs que feia amb el meu pare, feiem servir l'obertura de gambit sense saber-ho.

Carme ha dit...

A mi m'agrada rellent, és un ad'aquelles paraules oblidades que fa anys que no veia ni sentia ni utilitzava.

Pep ha dit...

Pòrfit ... mmmmmmmmm !!!! I la descripció del diccionari no té desperdici. Genial.

M. Roser ha dit...

Jo em quedo afrau, és la que més conec...

Glo.Bos.blog ha dit...

Ui, avui ja és més difícil el vocabulari. Això del torsimany si que no ho havia sentit a dir mai.

Núria Pujolàs ha dit...

Que bé que el gambit t'hagi portat a un record!...Un petó, bonica!

Núria Pujolàs ha dit...

Carme...no havia sentit mai la paraula "rellent"...ha estat un descobriment...com quasi tots els de la llista...Un petó, bonica!

Núria Pujolàs ha dit...

ha,ha,ha...sí, sí...jo, personalment, em vaig perdre de seguida. un petó, pep!...

Núria Pujolàs ha dit...

M. Roser...afrau no l'he feta servir mai...A mi de la natura em va transportar a l'Agència Tributària...ha,ha,ha...un petó!

Núria Pujolàs ha dit...

Jo tampoc, Glòria!...Aquest llibre crec que t'agradaria...és molt poètic. Un petó, bonica!

cantireta ha dit...

MOLT interessants... Caldrà treballar-hi. A veure què en surt aquest capde.

Te veurem, dissabte 24? A remenar el cafè, almenos!! ;)

Núria Pujolàs ha dit...

Xiqueta...dissabte no podrà ser...però ens veiem aviat, reina!