dilluns, 17 de desembre de 2012

Passa núm. 17

Bon dilluns i bon Xiri!

Passa núm. 17. "Damunt meu tinc la meva ment intel·ligent, que sap llegir entre línies, que sap discernir i expressar la inacabable diversitat de la realitat vivent. Estimulo la seva agudesa radicalment innovadora, creadora, poètica, endevinadora. Deixo pas al meu geni adormit. El descobreixo, el desvetllo i el realitzo, per difícil que resulti de fer. És el meu. Em faré servidor fidel de la Gràcia graciosa i gratuïta, «l'ou com balla»!"

10 comentaris:

Miquel Àngel ha dit...

I el deien "Orat" !!! panda de cràpules!! .Com s'ho ha fet un pais com el nostre per marginar ments tant rellevants?? Com es possible ??

cantireta ha dit...

Com diu l'homenàs de dalt ("Bon dia, Miquelet!"), una persona que s'expressa així no pot ser deixada de banda.
La meva ment intel·ligent (depèn del moment) també brega amb els obstacles econòmics... :(

Petons, estimada.

maria moreno ha dit...

I... tant, gracia graciosa i gratuita de l'"ou com balla"
Cada any per Pascua a l'Hospital de Sant Pau es feien les grans catifes de flors i la processo del Corpus que culminava a la Font de l'ou com balla.
Ja res de la dècada dels 60 queda dempeus,
Res, per no quedar ja no és ni Hospital, ha passat a ser Museu!!!

Glo.Bos.blog ha dit...

Quina ment tan lúcida!
Admirable...

M. Roser ha dit...

Si algú té la sort de tenir un geni adormit, que el desvetlli, sinó no li servirà per gran cosa...
Petonets.

Núria Pujolàs ha dit...

Els poderosos a vegades són mediocres...però ell, el seu geni el va cuidar molt i molt...Un petó, Miquel Àngel!

Núria Pujolàs ha dit...

Nina...això dels obstacles econòmics està prou generalitzat...un petó, bonica!

Núria Pujolàs ha dit...

Gràcies pels teus records, Maria!...un petó, bonica!

Núria Pujolàs ha dit...

Tenia una ment lúcida i poderosa!...Un petonàs, bonica!

Núria Pujolàs ha dit...

Quanta raó que tens!...petonets!