dijous, 20 de desembre de 2012

Sóc escriptora...

...de "post-its" a la nevera. 

20 comentaris:

Carme ha dit...

Ets genial! Bon dia, Núria!

XeXu ha dit...

Fins aquí arribem. Just aquí davant en tinc uns taroges que m'agrada fer servir!

Miquel Àngel ha dit...

A be si be jo també!!:)

Helena Bonals ha dit...

Per alguna cosa es comença!

El porquet ha dit...

Jo els post-its els enganxo a la taula... així evito l'efecte de la gravetat que sovint és més fort que l'efecte de la cola suau dels post-it!

Alba ha dit...

jijijij!!! jo també!!!! però sol de llistes de la compra... sóc monotemàtica!

M. Roser ha dit...

Jo també sóc d'aquestes, però no a la nevera, per tot casa...Com que no utilitzo agenda!!!

joan gasull ha dit...

en aquestes notes de vegades hi cap el guió d'un best seller....Molt bo.

Glo.Bos.blog ha dit...

Si, però escriu alguna cosa, que està en blanc!

Jpmerch ha dit...

No sé si t'hauràs adonat de que els post-its duen adhesiu per darrere. L'has fet un forat a la nevera.

Núria Pujolàs ha dit...

Que generoses les teves paraules! Un petó, preciosa!

Núria Pujolàs ha dit...

Podem fer una Associació d'Escriptors de Post-Its i tu seràs el president de la Comissió dels Taronges...què et sembla?

Núria Pujolàs ha dit...

ha,ha,ha...

Núria Pujolàs ha dit...

Jo sempre he anat lenta...però el joc és un bon principi!...un petó, bonica!

Núria Pujolàs ha dit...

Molt assenyat, Porquet!...Un petó i un secret (mai faig servir post-its...duc una llibreteta a la bossa que és magnífica)

Núria Pujolàs ha dit...

les llistes de compra poden ser poesia...tot i que una servidora detesta anar al supermercat...un petó, artista!

Núria Pujolàs ha dit...

Que divertit, M. Roser!...Un petó, preciosa!

Núria Pujolàs ha dit...

ja m'agradaria tenir-ne el guió!...un petó, xiquet!

Núria Pujolàs ha dit...

És que fa dies que estic ben espessa!...un petó, bonica!

Núria Pujolàs ha dit...

No, no...en aquestes dates faig servir una nevera de massapà, típica de Nadal... ;-)