dimecres, 16 de gener de 2013

No m'esbranquis...

11 comentaris:

El porquet ha dit...

Una foto xulíssima! Tot! El paisatge, l'enquadrament, els retocs! Genial! Així que jo no t'esbrancaré pas, al contrari, que et faré ben brostar!

XeXu ha dit...

Curiosa la foto. L'orientació no és la que sembla...

joan gasull ha dit...

no tocarem res, ni tallarem tampoc

Carme ha dit...

Et copio... jo també dic: No m'esbranquis!!!!

Gràcies pel regalet!

ambonsulls ha dit...

Esbrancar... és una mena de bronca forestal?

Gregori Samsa ha dit...

Aquest paratge em recorda a la meva infantesa
de petit anava al bosc a buscar llenya amb una destral ben afilada
això sí, no tallaba mai branques petitones

Helena Bonals ha dit...

Em recorda la darrera entrada al meu bloc.

Joan Rodó i Galiana ha dit...

no caldrà,n'hi ha una que caurà ella sola! ;-)

M. Roser ha dit...

Em sembla que la foto original és d'una planura, oi? Ara sembla que els arbres hagin de caure...M'agrada la paraula esbrancar...La paraula no l'acció!

Glo.Bos.blog ha dit...

Jo no ho faria mai...

Alba ha dit...

No ho faré, no. Quina imatge més bonica! Els colors, la llum.....