dilluns, 14 de gener de 2013

Passa núm. 19 i mil disculpes

Bon dia amics i amigues,

Primer de tot demanar-vos disculpes perquè he estat uns dies sense mantenir el blog ni respondre comentaris. Espero que aviat podré tornar a agafar el ritme d'abans. El pitjor de tot és que tampoc no he tret el nas per cap dels vostres blogs tan interessants i això és un pèl imperdonable. Per excusar-me només puc dir que he estat en una mena de vacances intel·lectuals. Espero que em perdoneu. I per anar-me posant les piles us convido a llegir la passa número 19 d'una via d'humanitat d'en Xirinacs. Aquesta és la darrera passa del capítol 1 que es titula "L'humà és lliure". 

Imatge de Lluís M. Xirinacs
 treta de www.xirinacs.org
19. "En l'expressió de la meva ment em permetré d'usar tota la potència de la meva fantasia, de la meva capacitat de ficció, de la meva força imaginativa, de la meva creativitat intel·lectual. Seré servent somniador de la bella Gràcia."

20 comentaris:

Carme ha dit...

Bon dia, Núria, doncs... que m'alegro que hagis tornat!

I m'agrada pensar que escriure aquí ha de ser un plaer i no pas cap obligació, exactament igual que llegir-nos.

Una abraçadeta de benvinguda, amb aquesta passa que m'empeny a continuar "flipant-me" amb les meves coses, en un moment que més aviat ja deixo de fer-ho. ;)

Quadern de mots ha dit...

Bon dia i ben tornada!!!

Les parades són necessàries. I com diu la Carme, s’ha d’escriure per gust mai per obligació.

Sílvia ha dit...

Bon dia, aquesta passa em va de perles per començar la setmana. Ben tornada, Núria!!

Pau Roig ha dit...

Estàs sobradament perdonada per tots els que cometem, molt sovint, el mateix pecat que tu

Helena Bonals ha dit...

Se't troba a faltar!

pons007 ha dit...

no et perdono :(

maria moreno ha dit...

A vegades és molt difícil colo-car ven colocade-t'es les lletres sobre el paper.
Me n'alegro de tornar a llegir coses teves!!!!

joan gasull ha dit...

no estas perdonada perquè no cal perdonar res....aquí tothom campa al seu aire...

Glo.Bos.blog ha dit...

Aquesta és una passa que m'agradarà seguir.
Et trobàvem a faltar, però no tenim rés a perdonar-te, bonica. Al contrari!

M. Roser ha dit...

Res de disculpes Núria, on és l'ofensa que hem de perdonar? Jo no la veig enlloc...
De tant en tant un petit descans, va molt rebé!
Petonets.

Núria Pujolàs ha dit...

Tu deixes de flipar-te?...doncs a mi em flipa com ets i el que fas.

Gràcies per ser-hi!

Núria Pujolàs ha dit...

No t'ho creuràs, Quadern de mots...a casa hi ha hagut un crim...fa més d'un mes que no llegeixo cap novel·la!...Espero que no estigui regulat pel Codi Penal!

Un petó, preciosa!

Núria Pujolàs ha dit...

Fantasia, ficció, imaginació i creativitat...i tu les tens totes!...un petó, bonica!

Núria Pujolàs ha dit...

Gràcies, Pau!...Et segueixo dibuixant i escrivint...un petó!

Núria Pujolàs ha dit...

Que maca que ets!...Un petó!

Núria Pujolàs ha dit...

pendó! ;-)

Núria Pujolàs ha dit...

A vegades les lletres fan cua i d'altres no tenen tanda. Un petó, bonica!

Núria Pujolàs ha dit...

Visca, visca, visca!...

Núria Pujolàs ha dit...

Gràcies, gràcies, gràcies!...

T'animes dilluns al taller de poesia d'en Carles Hac Mor, l'Ester Xargay i la Marta Darder?

Núria Pujolàs ha dit...

Guapaaaaaaaaaaaaaa!...un petó!