divendres, 8 de febrer de 2013

La natura...



em connecta cap i budells. 

9 comentaris:

XeXu ha dit...

Voltar sempre fa venir gana, és normal!

Jordi Dorca ha dit...

Esponerós, l'arbre et necessita.

Gregori Samsa ha dit...

Per una banda
per l'altre, la connexió és entre el cotxe i...
el tub d'escapament
no hi ha res com tenir les entranyes ben connectades

Carme ha dit...

És una sort com una altra... aconseguir-ho.

M. Roser ha dit...

A mi em connecte tots els cinc sentits i amés em fa feliç...

El Profà ha dit...

La natura... em connecta el pap i els cervells.

Núria Pujolàs ha dit...

Xexu...voltant o sense...sempre tinc gana...ha,ha,ha...sobretot des que no fumo!

Jordi...ai el verb necessitar!...un petó!

Gregori...bon sentit d'orientació!...aix, no!...volia dir bon sentit d'humor! Un petó!

Carme...hi ha dies de tot...un petonàs!

M. Roser...a mi també em fa feliç. Un petó, bonica!

Sebastià...bon i encertat comentari!...un petó, xiquet!

Glo.Bos.blog ha dit...

En que devies estar pensant!
Que tenies gana?

Alba ha dit...

La natura ho connecta tot! Sobretot la gana! ;.))