dijous, 2 de maig de 2013

Glicina


Mentre pronuncies glicina
sento l'olor dolça de l'amistat. 

6 comentaris:

pons007 ha dit...

Mentre pronuncies glicina m'augmenta el nivell de glucèmia en sang

XeXu ha dit...

Jo també la sentiria, glicina és el nom d'un aminoàcid i sóc bioquímic, em queden uns quants amics de la carrera!

Jordi Dorca ha dit...

Mentre pronuncies glicina
m'adono que fa tres mil anys
que no he anat al cine.

Glo.Bos.blog ha dit...

Quin comentaris tan poc poètics...
Amb lo precioses que són les glicines!

Helena Bonals ha dit...

Com dues cireres unides per la tija, que segons Shakespeare són una imatge de l'amistat.

M. Roser ha dit...

És una flor molt bonica, em sembla que també n'hi ha de color rosa i de blanques. En el budisme Shin, significa humilitat i reflexió...