dimecres, 11 de setembre de 2013

En Xiri a la cadena de blogs

M'afegeixo a aquesta experiència blogaire de la cadena de blogs (http://cadenablogs-11setembre2013.blogspot.com/) amb una entrada que fa honor a un dels meus mestres, en Xiri. Vull que ell sigui a la Via Catalana com tots nosaltres i aquesta és una manera més de sentir-li. 

És molt simbòlic per a mi encetar un nou capítol de les "Cent passes d'una via d'humanitat", el que duu per títol: L'HUMÀ ÉS AMORÓS.

M'agafo de les mans blogaires per seguir amb la passa 40 d'en Xiri i aprofito a convidar-vos a estimar sense reserves posant l'accent en el desig total de la llibertat del nostre poble:

"Jo no vull perdre, o he de recuperar al preu que sigui, la pau perpètua en l'amor, la confiança plena en la vida, de la meva primera infància. Després, en el nostre món difícil, abundaran les cauteles, les prudències, les vigilàncies. Però quan era petit, m'abandonava als braços de la mare que ni tan sols encara no coneixia. No hi havia temor ni reserves en aquella entrega, sinó comunió amb tota la realitat. Tot amb tot. Èxtasi contemplatiu. Valors absoluts."

I segueixo la cadena enllaçant cap a les vivències d'en Josep:

10 comentaris:

Quadern de mots ha dit...

Valors absoluts.

Bona diada!!!

Carme ha dit...

gràcies, Núria!!!

Per ser-hi
Pel Xiri
Per la cadena


M'enduc l'enllaç d'aquest post.

BONA VIA

joan gasull ha dit...

bona diada i força a les nostres mans per aconseguir el que volem

Elfreelang ha dit...

segur que hi és....
molt bona diada!

Joan Rodó i Galiana ha dit...

||*|| Bona Diada,Núria ||*||

M. Roser ha dit...

Els braços d'una mare, quin lloc tan bonic per abandonar-se...
Petonets, estelats.

Víctor Pàmies i Riudor ha dit...

Ho fem per nosaltres, pels nostres fills i per molts que com en Lluís M. Xirinachs, ja no hi són. Endavant les atxes!

pons007 ha dit...

Deu ni do l'activitat que té aquest home per estar enterrat :P

sargantana ha dit...

baula a baula vaig fent camí per la cadena de blogs
gracies per esser-hi !!

Núria Pujolàs ha dit...

Quadern de mots!...tenim pendent cafè a primeríssima hora...;)

Carme...gràcies a tu per ser tan màgica! Un petó!

Joan Gasull ...i creativitat per a seguir triomfant! Un petó!

Elfreelang...jo també ho crec. Un petó, bonica!

Joan Rodó...i bon setembre, mocet! Un petó!

M. Roser...sí que és un bon racó...ha,ha,ha...un petó, bonica!

Víctor...sempre amb les atxes enceses! Un petó!

Pons007 ...i la que no sabem!...Un petó!

Sargantana...Gràcies per ser-hi. Un petó!