dilluns, 2 de setembre de 2013

Passa 39

(Imatge d'una part del model Globàlium
d'en Xirinacs presa de www.jordisalat.cat)
La independència cada dia més a prop i jo adormida. No em perdonaria no haver enllestit les 100 passes abans de la llibertat del nostre poble. O sigui, anem per feina.

Passa núm. 39 de les "Cent passes d'una via d'humanitat" d'en Lluís M. Xirinacs:

"Busco de tenir i de vigilar i millorar contínuament un model mental global propi, coherent en la seva totalitat, harmonitzador de tots els meus pensaments i discursos, exigent, just, sistemàtic, i així tracto d'evitar l'esquizofrènia en un món aclaparador. Em declaro servent de la Veritat del conjunt de tota la realitat."

4 comentaris:

maria moreno ha dit...

Jo, també em declaro servent de la realitat però sense saber com posar-ho amb ordre.

Jordi Dorca ha dit...

Afanya't, Núria, afanya't.

Carme ha dit...

Anem per feina... que en fa falta i molta, perquè de servents de la veritat n'hi ha molt pocs i molts ho són de l'engany la mentida i la manipulació.

Seguirem les passes den Xiri en la mesura que podrem i sabrem.

Núria Pujolàs ha dit...

Maria...és difícil ordenar la realitat...a vegades és més fàcil posar-se a ballar !...ha,ha,ha...un petó!

Jordi...sí, sí!...i tant!...

Carme!...ens veiem el 21 a Verdú?