dimarts, 12 de novembre de 2013

Tardor


9 comentaris:

pons007 ha dit...

malauradament la tardor càlida fa dies que ha anat a prendre pel sac, quina rasca fot pels matins >_<

XeXu ha dit...

Maco, maco. Jo trobo que la tardor és una estació molt càlida, malgrat tot.

Helena Bonals ha dit...

Com ho fas per dissenyar entrades tan càlides? El Dymo de l'altre dia, i les lletres d'aquest.

Núria Pujolàs ha dit...

Pons007...és un fred pietós...un petó!

Xexu...sí senyor! Un petó!

Helena...Què és això del dymo?...vaig ben perduda!...Faig les entrades amb un programa de retoc de fotos on-line molt senzillet que em va ensenyar la meva filla. Avantatges de ser mare d'una adolescent!...Un petó, bonica!

joan gasull ha dit...

Massa càlida i seca per el meu gust i ara per ara a l'empordà estem amb tons grisos.

M. Roser ha dit...

Ara que el termòmetre baixarà de cop, potser podrem viure l'autèntica tardor...Em sembla que passarem d'una tardor estiuenca, a una tardor hivernal...

Núria Pujolàs ha dit...

Joan...tots plorem per l'incendi de l'Empordà. Un petó!

M. Roser...crec que ja ha arribat l'hivern, oi?...un petó!

Helena Bonals ha dit...

Núria, el Dymo és aquella cinta de plàstic on vas marcant les lletres. L'altre dia les lletres n'eren, com de Dymo.

Núria Pujolàs ha dit...

Gràcies, Helena!...Cada dia s'aprèn quelcom nou, diuen!...un petó, bonica!