divendres, 29 de novembre de 2013

Una ronda de vida!

Frase i foto d'una servidora

6 comentaris:

XeXu ha dit...

Efectivament, aquest paisatge convida a fer una bona caminada, i això segur que eixampla la vida.

Helena Bonals ha dit...

És deliciós, tot plegat.

pons007 ha dit...

i comentari sense contingut d'un servidor

Núria Pujolàs ha dit...

Xexu...també ho crec així.

Helena...no saps com m'omple que t'agradi. Un petó, bonica!

pons007...em sembla un bon comentari ...;)

M. Roser ha dit...

I seguint aquest preciós camí, segur que la vida és més planera...

El porquet ha dit...

Jo, davant d'un camí així, és que m'hi aboco, m'hi tiro de cap, el respiro, me'l menjo, m'entra per les fosses nassals, per la boca, pels porus de la pell... hòstia com m'agrada la natura, com m'encanten els camins!