dilluns, 19 de maig de 2014

XF Digital

He tingut la sort de participar (una micona) en el projecte d'Òmniu "Catalans Want To Vote- Human Towers For Democracy". 

Hem superat l'objectiu de micromecenatge de 120.000 € per col·laborar a dur 6 colles castelleres a 6 capitals europees i dir a tot el món que el 9 de novembre els catalans volem votar. 

Us deixo aquí la darrera imatge de la campanya que per a mi té un significat molt especial. L'ha feta la Xela Falgueras d'XF Digital (www.xfdigital.cat)  i si mai necessiteu comunicació digital us la recomano de tot cor.


4 comentaris:

XeXu ha dit...

A banda de la publicitat, jo t'agraeixo la participació, jo hi participaré com a casteller, és una bona iniciativa.

pons007 ha dit...

quina por fa aquest ull tan blau, es massa blau hi tot, hauria de ser més gris, com ara no se... el meu? :P

Helena Bonals ha dit...

És art!

joan gasull ha dit...

vaig ser dels primers a participar en el micromecenatge i també dels que deia que seria impossible. Que content estic d'equivocar-me