divendres, 31 d’octubre de 2014

Conte eròtic (o amb pretensions)

Talk dirty to me

Perquè la paraula m'excita, 
m'esbatana els porticons secrets. 
Però tu ho saps: el xiuxiueig m'eriça. 
Digue'm, va, digue'm! 
M'abandono i la poesia em penetra 
sense floritures ni miraments, 
lliure i humida, sí, com tu. 
Folla'm amb F
perquè em deurien parir 
amb algun diccionari a prop
sento la A com m'obre de cames 
i la J m'atrapa com un ham. 
Perquè en el meu punt G
crido totes les vocals de l'orgasme. 
Sí, preme'm els braços ben fort, 
en forma de V baixa i 
ni t'atreveixis a corregir-me cap falta
 que és el desig qui em dicta. 
Vols llepar-me? 
Més, llepa'm més, 
fins que no quedi cap cal·ligrama! 
Sua amb mi mots; 
tots els mots que no ens direm 
i tapa'm les orelles, ara! ja! 
que només vull silenci i sentir-me
plena, 
curulla,
complerta,
cofoia i
servida per la teva XL

4 comentaris:

Sílvia ha dit...

Genital! :))

Glo.Bos.blog ha dit...

Apa, nena! Vols dir que és un`àngel el que et dicta aquests versos, o és més aviat un dimoniet! ;)
M'ha fet gràcia el comentari de la Sílvia, he, he.

joan gasull ha dit...

veig que la talla, sí és important.
Molt enginyós

xavier pujol ha dit...

Lletres, lletres,
Una I majúscula, entrant a una o minúscula.