dimarts, 18 de novembre de 2014

Busco prologuistes i tu en pots ser un!

Publicaré un recull de texts a finals de febrer o principis de març 2015 amb portada del magnífic fotògraf Vicenç Lafebre i il·lustracions de l’excel·lent dibuixant, Pilar Sans Buendia, gràcies a en Jordi Solé i Camardons, editor de Voliana Edicions.

No sóc del món literari: ni tinc l’ofici, ni els coneixements necessaris ni cap premi que m’avali a dia d'avui.  

Per al meu tipus d’escriptura-joc desitjaria que el pròleg fos participatiu. És per això que vull DEMANAR-VOS AJUT. 

Busco 20 prologuistes que escriviu UNA FRASE del que sentiu quan em mireu els mots. 

Les persones que us animeu a col·laborar-hi tindreu:
. la vostra frase que iniciarà el llibre; 
. un llibre de regal i 
. la possibilitat de presentar el llibre al vostre poble.

Ho podem fer:

. en una biblioteca
. o en un bar (lloc on una servidora s’hi sent ben adaptada)
. o una ferreteria (curulla de claus i femelles)
. o una botiga de fruita i verdures (no sigui dit que ens falten pebrots) o
. on us plagui.

Qui hi participi hauria d’escriure’m un missatge intern amb les seves dades, municipi i proposta de lloc per a la presentació (abans del 30 de novembre) a nuriapujolas@gmail.com.

COMPTO AMB VOSALTRES perquè aquest llibre només té sentit des de la vostra COMPLICITAT.

(*En el cas hipotètic - i miraculós - que hi haguessin més de 20 propostes, seleccionaríem les aportacions per territori per tal de trepitjar el màxim de llocs de parla catalana.)

6 comentaris:

Helena Bonals ha dit...

Bona idea! Ja t'he escrit. A més d'escriure bé et saps promocionar, ets una bona emprenedora.

cantireta ha dit...

jO M'APUNTO ( el teu nom al cor)

:-)

xavier pujol ha dit...

He deixat un comentari allà on has demanat.
Si ets servida,

Núria Pujolàs ha dit...

Helena...sóc més emprenyadora que emprenedora...però gràcies per les teves boniques i encoratjadores paraules. Compto amb tu!

Montse...compto amb tu, bonica! i xalarem plegades!

Xavier...servidíssima i contentíssima! Mooltes gràcies!

Glo.Bos.blog ha dit...

A veure si se m'acut alguna frase per participar.
M'ho rumio!

Núria Pujolàs ha dit...

Glòria...m'agradarà que hi siguis! Un petó!