dimecres, 26 de novembre de 2014

Poetes Ferits 2.0

Col·laboro en un projecte, Poetes Ferits 2.0, amb el pintor vallesà Jordi Pagès i Morera. Amic i excel·lent artista està preparant una sèrie d'obres inspirades en poetes i jugadors de mots com una servidora. Aviat podreu veure-ho en alguna exposició on es combinarà admirar l'obra amb el recital dels poetes que hi participem. Us n'aniré informant. A mi em fa una il·lusió tremenda ser-hi! Us en deixo dos quadres inspirats en textos de la Miramelsmots. Em sento tremendament privilegiada!

"Quan em vas dir 'per sempre' vaig veure un cactus; l'únic supervivent d'un jardí que fa temps fou florit."










"Estimo tant


la paraula
que l’estalvio
com si fos or.
Amb el silenci
del teu iris
ho escric tot."

9 comentaris:

Helena Bonals ha dit...

Quina sort més guanyada que tens! Et felicito. Els dos poemes m'agraden molt, i els quadres són suggeridors.

cantireta ha dit...

Has de sentir-te fenomenal per aquesta simbiosi. Celebro que t'apreciïn tant.

M'agraden els quadres :-)

xavier pujol ha dit...

L'art es complementa. Em sembla escoltar la música.

Sílvia ha dit...

Que bé, Núria! Res de jugadora de mots, tu ets una poeta amb totes les lletres :)

Núria Pujolàs ha dit...

Helena...gràcies de tot cor!
Cantireta...llegeix mail...;)
Xavier...que així sigui!
Sílvia...gràcies pel 'piropu'!

Glo.Bos.blog ha dit...

Bellissims!
Tant els poemes com els quadres.
Això promet!

Núria Pujolàs ha dit...

Glòria...sí que promet!...és una sort per a mi poder-hi participar!

Jordi Dorca ha dit...

Núria en estat pur.
Inconfusible.

Núria Pujolàs ha dit...

Jordi...veig que em coneixes bé...gràcies, amic!