dilluns, 1 de desembre de 2014

Els miracles existeixen

El magnífic amic i fotògraf, Vicenç Lafebre, m'envia fotos del divendres 28 de novembre a l'Hotel Ciutat de Granollers.
A la XXV Festa de les Lletres Catalanes d'Òmnium Cultural del Vallès Oriental vaig rebre el premi en poesia.
El vaig dedicar a en Lluís Maria Xirinacs.
Xiri...és per a tu!!!
MOOOOOLTES GRÀCIES per totes les felicitacions que he rebut. 
Em sento dins d'una carícia immensa!

(Gràcies, pare, mare, amics i filla, per ser-hi!)


9 comentaris:

cantireta ha dit...

I jo sense poder sortir al balcó per cridar: "És amiga meva!!" ;-D

Moltes felicitats, estimada.

xavier pujol ha dit...

Bona dedicatòria!

joan gasull ha dit...

bons moments, per recordar.

Carme Rosanas ha dit...

Moltes felicitats!!!
Gaudeix molt d'aquest moment.

Núria Pujolàs ha dit...

Cantireta...ha,ha,ha...gràcies, de tot i ample cor!
Xavier...Cert...un petó!
Joan...i taaaant!
Carme...gràcies, bonica. un petó!

Helena Bonals ha dit...

Quina enveja em fas!

Núria Pujolàs ha dit...

Helena...a mi me'n fas tu!

fanal blau ha dit...

Quan ho vaig llegir al diari del nostre vallès me'n vaig alegrar molt!
Felicitats, Núria!

Núria Pujolàs ha dit...

Fanal Blau...si ets del Vallès ens devem conèixer, oi?...escriu-me a nuriapujolas@gmail.com per explicar-m'ho si et ve de gust...

Mooooltes gràcies!