dimecres, 3 de desembre de 2014

Escriure

7 comentaris:

xavier pujol ha dit...

Em quedaria amb totes dues propostes.

XeXu ha dit...

Cada cosa al seu temps, però si només vols escriure'l, tens un problema.

Helena Bonals ha dit...

Un professor a la carrera deia "per què fer un poema si mentrestant pots estar fent l'amor?". Però jo penso que "la vie n'a d'importance, l'important c'est la rose".

Jaume ha dit...

Les dues, les dues… però en principi, l'ordre ja m'està bé.

Sílvia ha dit...

Escrivint-lo sempre el pots millorar ;)

joan gasull ha dit...

per fer l'amor sempre és millor escriure un resum, que no pas un guió no?

Núria Pujolàs ha dit...

Xavier...jo també...ha,ha,ha..
Helena...per a mi, la vida és poesia i fer l'amor també.
Jaume ...a escriure i fer l'amor tant com puguem i tan bé com sapiguem!

Sílvia...cert...sempre s'arriba a l'orgasme textual!

Joan...hi ha dies de resum i dies de novel.la llarga...;)

Xexu..d'acord...m'has descobert!