dimecres, 21 de setembre de 2016

Ets professor/a de secundària?

Aquest any 2016 m'han acceptat dins el programa "Lletres a les Aules" de la Institució de les Lletres Catalanes.

Es tracta d'una iniciativa on els instituts o centres de primària poden sol·licitar la xerrada d'un autor/a subvencionat per aquesta entitat. 

Si coneixeu algun professor/a a qui li pugui interessar podeu escriure'm a nuriapujolas@gmail.com i us passaré un dossier amb més detall.

Avui és el meu aniversari, si m'ajudeu a difondre-ho serà un regalàs!

Gràcies per ser-hi!



3 comentaris:

xavier pujol ha dit...

No conec cap professor que hi pugui estar interessat. La meva filla és mestra, però de petitons de primària.
Per molt anys, per moltes mirades.

xavier pujol ha dit...

P.D.
Tinc un germà que també és d'avui, del dia de Sant Mateu.

sa lluna ha dit...

Arribo a misses dites...
Molts d'anys, nina!
Aferradetes. :)