dilluns, 27 de març de 2017

La Lali, en Jordi i una servidora: som A

Aquesta és una entrada al blog molt especial per a mi. 

Fa poc més d'un any i mig vaig coincidir recitant amb dues grans persones i poetes: en Jordi Roig i la Lali Ribera. S'ha teixit quelcom indescriptible entre nosaltres. Potser és amistat tot i que en l'àmbit creatiu és com una espècie de dissolvent d'egos on els tres ens hem anat barrejant escrivint, lligant poemes, de tal manera que a vegades arribem a dubtar de qui ha escrit què. I aquesta història de complicitat ens ha portat a editar el llibre A. (gràcies a Voliana Edicions)

Us en deixo un primer tastet. 


5 comentaris:

Jordi Roig Pi ha dit...

I jo no puc estar més orgullós de formar part d'aquesta A.

liletalila ha dit...

Sóc el tercer vèrtex d'A. I mai, mai no m'hauria imaginat que una sola letra em fes tan feliç.

El último lector ha dit...

Jo no sóc vèrtex, però estic ben content pel llibre i els poetes (tot i que us escric ben fotut perquè des de diumenge que el meu PC té dues tecles menys. El gos, tot divertint-se! Ni el meu nom, no puc escriure. Ni el títol del llibre).

Petons.

Núria Pujolàs ha dit...

Francesc!
Tens gos?
Pel que expliques sembla el de la pel·lícula Paterson, crec que t'agradaria si no l'has vist encara.

Espero i desitjo convèncer en Torrus per portar la presentació al Dau al Set!

Petons i gràcies per ser-hi!

El último lector ha dit...

Núria! Sí he vist Paterson, i m'ha agradat tant la peli com l'homenatge que fa a William Carlos Williams, un senyor que em té el cor literari robat de fa molts anys.

I sí, a casa hi ha una chihuahua des del setembre passat. Ja he refet el teclat, com pots ApreciAr.

Si feu la presentació em fas un toc.

Petons.